5. svibnja 2009.

Recept za pijane košnice

Ovaj je recept nastao kombinacijom dvaju recepata koje sam dobila uz kalupe te uz moj dodatak ruma :) hik !!



Sastojci

Oklop :)
2 bjelanjka
25 dag šecera u prahu
20 dag mljevenih oraha
15 dag mljevenih keksa
3 jušne žlice ruma

Krema:
15 dag šecera u prahu
2 žumanca
1 cijelo jaje
1 jušna žlica mlijeka
10 dag cokolade za kuhanje
10 dag omekšalog margarina

Ostalo:
5 dag šecera u prahu
40-50 hostija ili odrezanih
krugova od oblatne

Priprema

Krema:
Na pari lupati šecer, žumanjke, cijelo jaje i žlicu mlijeka. Kad se zgusne maknuti sa vatre i dodati omekšalu cokoladu. Ostaviti da se ohladi te u hladno dodati 10 dag malo omekšalog margarina.

Za oklop:
Šecer lupati sa bjelanjcima. U to dodati mljevene orahe, mljevene kekse i rum. Miksati dugo dok ne nastane jednolicna smjesa.

Od smjese za oklop raditi kuglice, uvaljati u šecer u prahu i utisnuti u modlu (plasticnu ili drvenu). prstom rasporediti smjesu po stijenkama do vrha modle, zatim fil i na kraju poklopiti oblatnom (odrezanu u krug širine modle) ili hostijom. Sada okrenuti i lagano istresti iz modle.



Košnice ostaviti da se dan suše na zraku.

Na kraju moram napomenuti da su od 11 vrsta kolača na okupu ove košnice dobile najveću ocijenu :)

Broj komentara: 17:

  1. WOW, these looks amazingly good!
    Everything you make is lovely!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Što su dobile najvišu ocjenu nije nikakvo iznenađenje! Izvrsne su!

    OdgovoriIzbriši
  3. Thanks Nina :)
    Snježo, ovdje isto Snježo :)

    OdgovoriIzbriši
  4. ispravka: ne košarice već košnice :)
    Još se nisam razbudila :)

    OdgovoriIzbriši
  5. nije ti loš ovaj dodatak ruma :)

    OdgovoriIzbriši
  6. da se mene pita, rum bi išao u sve kolače :D hik! prekrasne su.. ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. 11 vrsta kolaca, ma daj....
    joj, cuj mene,
    Ja mislila da ako sam se ja odvikla kolaca da ih nitko drugi ne jede :lol:
    Krasno ti izgledaju kosnice :)
    ja sam nedavno dobila dva razlicita kalupa za njih i sve se spremam, al nikako :lol:
    Odlicno izgleda :))

    OdgovoriIzbriši
  8. gde si našla modle?
    pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  9. Modle sam dobila ali kasnije ih je bilo i u Puli za kupiti, na tržnici u AS Dekorima, blizu trgovine sa hranom za kućne ljubimce. Bilo je i drvenih i plastičnih, nekad nemaju pa dobiju ponovo.

    OdgovoriIzbriši
  10. moram ih probati napraviti po ovom receptu,jer po mom nikako ne ispadaju iz kalupa :(((

    OdgovoriIzbriši
  11. Orahe nemojte kupiti sameljene, sameljite ih kući, a kuglicu prije stavljanja u kalup uvaljajte u prah šećer pa se neće lijepiti ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. koliko dana prije ste radili košnice?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Radila sam ih dan dva ranije, trebaju malo odstajati jer nekako očvrsne vanjski dio ;)

      Izbriši