13. travnja 2014.

Školjke s pekmezom

Već sam neko vrijeme razmišljala o pripremi kolača gdje ću koristiti mast i onda naletim na Alikine školjke s pekmezom na njenom blogu Mamina jela :). Osim sastojaka navedenih u receptu dodala sam koricu od pola limuna jednostavno jer mi je upravo bio pri ruci. Keksi su neodoljivi, nisam mogla stati na jednom ili dva.
Nakon što su se ohladili spremila sam ih u dobro zatvorenu kutiju kako bi ostali prekrasno hrskavi što duže.. mada im je to slabo pomoglo jer sam ja stalno virila ispod poklopca i uzimala "još samo dva" :)
Definitivno ih preporučujem za bilo koju prigodu kad vam trebaju fini suhi keksići jer će i kod mene ostati u favoritima. Ako ne želite koristiti mast zamijenite ju maslacem.






Sastojci:

Tijesto:
250 g masti
500 g glatkog brašna
1 prašak za pecivo
1 vanilin šećer
200 ml mlijeka
1 žlica šećera
naribana korica 1/2 limuna

Ostalo: 
pekmez za punjenje
šećer u prahu za posipanje


Priprema:

Brašno promiješajte s praškom za pecivo, vanilin šećerom, šećerom i koricom limuna. Zatim u ovu mješavinu dodajte mast i na kraju mlijeko. Dobiveno glatko tijesto zamotajte u prozirnu foliju i spremite na pola sata u hladnjak neka odmori.

Tijesto razvaljajte na 5 mm debljine, režite krugove promjera 5 cm, punite pekmezom i preklopite suprotne krajeve. Krajeve preklopljenih školjki pritisnite viljuškom ili ih zatvarajte kalupom za raviole.

Pecite ih 15-20 minuta na 180 st.C, moraju ostati bijele. Gotove pospite šećerom u prahu.  


Broj komentara: 10:

  1. a gde stvait 259g masti

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantasticno uradjene! Podelila kod mene na Fejs.Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelepa fotkica!!! Drago mi je da su ti se školjkice svidele, mnogo hvala i veliki pozdrav! <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Pravila sam nešto slično po receptu sa jednog drugog bloga i moj se muž oduševio sa njima.

    OdgovoriIzbriši
  5. super recept :) ako ću raditi ( a vjerojatno hoću) punit ću s orasima :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Hladno mlijeko il mlako?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hladno - sobne temperature, nije potrebno grijati.

      Izbriši
    2. Ja sam ih radila bezbroj puta do sada i svi koji su ih probali trazili su recept i rekli da su jako fine ....a moja djeca'�� nema tih blagdana bez ovih raviola'��hvala i ljepi pozdrav svima ....Sandra

      Izbriši