23. rujna 2013.

Orahovi polumjeseci

Obožavam ove klačiće. Većina ih već poznaje, a ovo je verzija koja meni svidjela pa ju upisujem u svoju bilježnicu, dijelim s vama te se nadam da će recept još nekom dobro poslužiti.

Za one koji ne znaju, slike isprobanih recepata s mog bloga možete mi dostaviti u inbox na Facebook stranicu ili na cetinaorama@gmail.com pa ću ih uvrstiti u FB galeriju.


Sastojci:

Tijesto
4 bjelanjka
par zrna soli
150 g šećera
150 g margarina
100 g brašna
150 g mljevenih oraha
na vrh noža praška za pecivo

Premaz:
4 žumanjka
150 g šećera
1 vanilin šećer

Krema:
100 ml mlijeka
150 g šećera
100 g čokolade
150 g oraha
1 vanilin šećer
1 žlica ruma
100 g margarina

50 g mljevenih oraha za posipanje



Priprema:

Od bjelanjaka i soli umutiti čvrsti snijeg. Umutiti margarin sa šećerom, dodati brašno s praškom za pecivo, orahe pa snijeg od bjelanjaka. Rasporediti u kalup veličine 35 x 25 cm obložen papirom za pečenje. Peći u prethodno zagrijanoj pećnici 30 minuta na 180 st. C.

Umutiti žumanjke sa šećerom i vanilin šećerom do glatke sjajne smjese. Nakon 30 minuta pečenja izvaditi biskvit, premazati kremom od žumanjaka i vratiti u pećnicu ali sad na 150 st.C još 20 minuta.

Za kremu kuhati mlijeko sa šećerom i vanilin šećerom. U vruće dodati orahe, natrganu čokoladu i rum. Dobro izmiješati pa dodati margarin odrezan na listiće, miješati dok se otopi.

Kad je tijesto pečeno preko žutog sloja namazati čokoladnu kremu i posuti mljevenim orasima. Rezati čašom ili okruglim kalupom u oblik polumjeseca.

Broj komentara: 15:

  1. Obožavam ih,u nas se zovu MICIKE

    OdgovoriIzbriši
  2. Znam ove kolače iako ih nikada nisam radila. Predivno izgledaju, a po sastojcima (ako se margarin zamijeni maslacem) zaista su odlični!

    OdgovoriIzbriši
  3. kod mene abesinci...nisam ih odavno pravila....

    OdgovoriIzbriši
  4. lijepo izgledaju......pravim ih

    OdgovoriIzbriši
  5. kad mažete gornju kremu u tepsiji, pa onda vadite, ili izvadite iz tepsije u kojoj ste pekli pa onda mažete gornju kremu?

    OdgovoriIzbriši
  6. kad mažete gornju kremu u tepsiji, pa onda vadite, ili izvadite iz tepsije u kojoj ste pekli pa onda mažete gornju kremu?

    OdgovoriIzbriši
  7. ja u premaz stavim šećer u prahu

    OdgovoriIzbriši
  8. zanima me ova cokoladna krema jel se stavlja vruca na vruc kolac

    OdgovoriIzbriši
  9. krema kad se doda margarin bude već mlaka može se odmah onda dodati na kolač pa ostaviti da se sve skupa ohladi do kraja.

    OdgovoriIzbriši
  10. Draga Snježana, Pohvale za vrlo lijepe ( i estetski divne) kolace i torte; samo da znate da se gledate i vani;gdje živim. Moja jako draga prijateljica ( Istrijanka) me uputila na Vaš blogg....i sad sam i ja "zarobljena". Koristimo i Vaše odlične recepte za neke važne datume ,i slavlja; ili jednostavno....za neki vikend. Veliki pozz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ! Veseli me što vam se sviđaju recepti ;) Puno pozdrava iz Pule :)

      Izbriši
  11. Super je kolac i svima se svida.. zanima me koliko dana se moze jesti da se ne pokvari

    OdgovoriIzbriši