14. veljače 2009.

Sočne lazanje



Prvi put sam lazanje radila po ovom receptu kojeg mi je dala sestra. Ispale su jako sočne, zasitne, i desilo se prvi puta da nas četvero nije uspijelo pojesti sav ručak...na radost moje djece koja su ih idući dan podgrijali u mikrovalnoj i ponovo guštirali :)



Sastojci:

Barilla lazanje (nije ih potrebno kuhati)
80 dag miješanog mljevenog mesa
3 žličice podravkine vegete
1 glavica luka
2 dl vina
3-4 dl pasirane rajčice
40 dag sira gaude ili podravca
0,5 l bešamela (domaćeg ili dukatovog)



Priprema

Napraviti umak boljognese - mljeveno meso popržiti na luku, dodati vegetu, vino i pasiranu rajčicu pa kuhati dok se ne zgusne.





U pleh (34x25 cm) slagati redom: malo bešamela, lazanje, umak bolognese, ribani sir i tako ukupno tri puta pa na kraju preliti sa preostalim bešamelom.

Peći na 220 st.C 30 minuta.

Broj komentara: 5:

  1. Trazim recept za lazanje i pregledala sam dosta recepata, ali mi ovaj izgleda najjednostavnije i najukusnije.

    OdgovoriIzbriši
  2. jedva cekam kada cu probati

    OdgovoriIzbriši
  3. Preeedobre su!!! Uspjela sam iznenaditi dečka koji je rekao da nikad bolje lazanje nije probao. :) tnx na tako jednostavnom a dobrom receptu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super! Najdraži su mi ovakvi komentari, drago mi je da su se dečku svidjele, vjerujemm da si bila jako ponosna na sebe, uživaj u tome ! Kiss!

    OdgovoriIzbriši