30. srpnja 2009.

FBI rukavice - NLO II dio

Blogerske igrice pa tako i FBI Rukavice koju je pokrenula mamajac su na ljetnoj pauzi koja je meni dobro došla za isprobavanje još nekih recepata sa blogova koji su bili pod istragom, te prijavljujem popravni iz istrage NLO bloga.



Isprobala sam neobične i jako fine Škotske pogačice s komadićima čokolade i kremom od maslaca i naranče.

Vrlo su praktične jer su za izradu potrebni uobičajene namirnice koje pretežno imamo kod kuće, a osim toga brzo se pripreme i mogu trajati danima.



Potrebni sastojci za pogačice su:
225 gr brašna
40 gr maslaca
1 žličica praška za pecivo
150 gr sitno nasjeckane tamne čokolade
25 gr šećera
150 ml mlijeka

Umijesiti tijesto mikserom, spiralnim nastavkom. Razvaljati 2 cm debelo, rezati krugove kalupom promjera cca 6 cm, položite ih u lim te svaku premažite mlijekom. Peći na 220 st.C 12 minuta - dok ne narastu i dobiju tamno zlatnu boju. Detaljnije upute pročitajte u original receptu.





Dok se pogačice peku, pripremite namaz miksajući 85 gr maslaca, 25 gr šećera u prahu, sitno naribanu koricu naranče te dvije žlice narančina soka. Po želji pripremljen namaz stavite u hladnjak da se ponovno stvrdne.



Pogačice su fantastične tople i hladne, otvorite ih, namažite i uživajte :)
Meni su trajale pet dana.

Broj komentara: 7:

  1. Genijalan recept,vidis skroz sam ga zaobisla,hvla na podsecanju!

    OdgovoriIzbriši
  2. :)) Telepatio moja...ja sam pravila skoni jučerašnji dan...s shokoladovi chips. Cjelivati!

    OdgovoriIzbriši
  3. 5 dana??? LOL
    mi smo ih pojeli u roku od odmah LOL
    drago mi je da si ih pravila odlično su ti ispali:))

    OdgovoriIzbriši
  4. ja se isto pitam kako su vam uspjeli pet dana izržati :)) izgledaju odlično i sigurna sam da bi kod nas planuli odmah...

    OdgovoriIzbriši
  5. Evo da odgovorim vezano za tih pet dana.. Moji su malo komplicirani za isprobavanje novina, znala sam da kćer ne bude htjela jesti zbog puno čokolade ali iznevjerio me i sin, muž pojeo komad tako da sam samo ja guštala. Uzela sam i u ured gdje su ih isto pohvalili. Ni sama ne znam kako se to dogodilo jer ih stvarno malo od ove mjere dođe ali eto ujedno sam potvrdila da su trajno fini i sočni :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni se jako sviđa baš zbog čokolade:)

    OdgovoriIzbriši