6. svibnja 2010.

Kolač s kavom

Zahvaljujem Mirjani na receptu kojeg mi je poklonila, na krasnom prijateljstvu i lijepim uspomenama :)



Tijesto:
6 bjelanjaka
150gr šećera
200gr oraha(mljevenih)
3 zlice brašna

Krema:
6 žumanjaka
200gr šećera
1 vanilin šećer
150gr maslaca
150gr čokolade(za kuhanje)
50ml crne kave(ili 1 zlica instant kave)

Čokoladna glazura:
200gr čokolade
2-3 žlice ulja



Priprema:

Bijelanjke istući u čvrsti snijeg, te postepeno dadavati šećer. Zatim dodati orahe i brašno te lagano ručno izmiješati da se sve poveže.

Na lim obložen papirom za pečenje istresti smjesu i staviti peći u tepsiju (veličine cca 20 x 30 cm) na 160 st.C oko 20-30 minuta.

Ohlađen biskvit premazati kremom.



Krema:

Žumanjke i šećer dobro umutiti mikserom, dodati omekšali maslac, čokoladu i kavu, pa dodatno izmutiti sve skupa nad parom da bude gusto.

Kremu ostaviti da se hladi, kad se počne zgušnjavati, preliti preko biskvita te staviti u hladnjak da se potpuno ohladi.

Na stisnutu kremu ravnomjerno rasporediti otopljenu čokoladu.

Ponovo ohladiti i uživati u predivnom kolaču !!

Broj komentara: 7:

  1. Hello can you write me the dimensions of the pan :). Thank you!

    OdgovoriIzbriši
  2. kolač divno izgleda sa ovim debelim slojem čokoladne kreme.. :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Djeluje mi tako bogato i ukusno, a jako mi sesviđaju i slike.
    A osim Mirjane i ja sam ti jako zahvalna na pomoći kod uređivanja ovoga bloga!

    OdgovoriIzbriši
  4. @AMALIA 20x30 cm
    Snježo :)) i meni je nekad netko pomogao, nije mi teško prenijet dragim osobama ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Prelijepo si sve prezentirala!!!vidis da imas dovoljno svijetlosti da napravis divne slike !!!!:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Izvrstan kolač, posebno mi se sviđa krema i sloj čokolade :). Nakon kruga "Ajme koliko nas je" sa kavom moram priznati da sam se pomalo navukla na kolače sa dodatkom kave. Jako mi se sviđa tvoj kolač i slike su odlične !!

    OdgovoriIzbriši