12. rujna 2010.

Kockice od oraha iz davnine

Ljeto nam je prošlo, ovaj tmuran vikend i kiša izmami poneko sjećanje na ljetne ili možda još davnije dane.. Nažalost coolinarika nam ne radi upravo zbog poplava, a puno nas ovisnika o coolinarici po nekoliko puta dnevno otvaramo tu stranicu i uživamo u krasnim slikama i receptima njenih članova. U očekivanju njenog ponovnog rada sjetila sam se predivnog recepta naše drage Milicze - kockice od oraha iz davnine. Definitivno odlične kockice, osvojile me na prvi ugriz i jedan je od manjeg broja receptića koje sam više puta radila i spremila u najomiljenije recepte među papire u mojoj staroj pokapanoj bilježnici. Isprobajte ih nećete se pokajati jer su jednostavne, brze i jaaaako finee !!



Sastojci:

Tijesto:
30 dag oštrog brašna
5 dag šećera
20 dag maslaca
2 žlice kiselog vrhnja
prstohvat soli

Nadjev:
30 dag mljevenih oraha
30 dag šećera
2 velike žlice ruma
1,5 dl vrelog mlijeka
1 limun - naribana korica
1 žlica meda
pola žličice cimeta

Ostalo:
šećer u prahu



Priprema:

Od svih navedenih sastojaka za tijesto umijesiti glatko tijesto pa ostaviti u hladnjaku sat vremena.

Za to vrijeme pripremiti nadjev: izmiješati sve sastojke, preliti vrelim mlijekom, ponovo dobro izmiješati i ostaviti da se ohladi.

Tijesto podijeliti na dva dijela, prvo razvaljati i staviti u namaštenu tepsiju veličine cca 30x33 cm. Premazati nadjevom, razvaljati drugi dio tijesta, prekriti njime nadjev pa nabockati štapićem za ražnjiće do tepsije kako bi spriječili stvaranje nabora na gornjoj kori kod pečenja. Peći na 200 st.C cca 20-25 minuta.

Pečen kolač odrežite na kockice 2x2 cm i uvaljajte u šećer u prahu.





Broj komentara: 12:

  1. Jao Snježana, pa šta to radiš? :))))))))))))))))))))))
    Ja samo bilježim, skupljam recepte kao nekakav hrčak i haman će mi trebati jedno 5-6 života da isprobam sve! :))))) Sram te bilo! :P :*

    OdgovoriIzbriši
  2. :))) moraš ovo isprobati, brzo i finooo !! Rezultat - ne možeš ih stat klopat :P

    OdgovoriIzbriši
  3. slažem se ovo je super kolač, brz, jednostava i ukusan!
    I mene podsjeća na moju baku, ona ga je pekla.
    Hvala ti na njemu.

    OdgovoriIzbriši
  4. meni je iskreno drago jer si objavila ovaj recept na blogu, a još mi je draže jer ti se toliko svidio da je ušao u tvoju bilježnicu!! hvala ti na svemu :)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Milicze hvala tebi, imaš prekrasne recepte ali teško je stići isprobati sve ono što bi htjeli. Ovaj me definitivno osvojio, ostali će doći već na red ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Kocke izgledaju fantastično. Čim sam pročitala da je Miliczin recept znam da je nešto dobro. Odabrala si baš pravi kolač za ovo tmurno vrijeme , mekano, mirisno i ukusno. Odlično si ih napravila ! A recept ću i ja u tekicu jer mi nema velike koristi od stavljanja na Coolki u "omiljene" kada prioroda zaprijeti kao sada do njih ne mogu doći.
    Hvala za link na blog bake Dade,kocke su i mene odmah podsjetile na moju baku.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja sam ih pravila i genijalne su!!! Jedina mana, nikako da napravim dovoljno, tako su ukusne, slasne, slatke, tako mirisu, bas na davnine. Nesto savrseno!

    OdgovoriIzbriši
  8. Volim ovakve stare recepte. Ja imam sličan recept http://foodforthought-jelena.blogspot.com/2010/07/trouglovi-od-meda.html, amda mi je ovaj odličan, pošto je jednostavniji. Super!

    OdgovoriIzbriši
  9. Baš fino i prhko, za utažiti želju za slatkim, volim orahe! Super su!

    OdgovoriIzbriši
  10. Taj sam Miliczin recept i ja isprintala i kanim ga raditi - ona ima jako dobre recepte (što i nije slučaj na Cooli). Odlično izgledaju i sigurna sam da su jako dobri.
    Što se "poplave" na Coolinarici btiče, mogu samo reči: nevjerojatno traljavo, jer se moderirati može i s Marsa. Loša organizacija, eto.

    OdgovoriIzbriši
  11. Draga Masatera, na mojem blogu http://angelsdustandfeathers.blogspot.com je nagrada za tebe! Molim te da ju preuzmeš. Iskoristit ću priliku i da se zahvalim na svim divnim receptima, jedna od tvojih torti danas ide u proizvodnju! :) Lijep pozdrav! Lilly :)

    OdgovoriIzbriši