5. svibnja 2009.

Šarići (trobojna kokos rolada)

Moja im je kcer dala ovo ime :)



Vrijeme pripreme: 40 min

Sastojci

Osnovni
60 dag kokosa (obavezno Franck)
20 dag šecera u prahu
25 dag mlijeka u prahu
3 dl vrelog mlijeka

Ostalo
1 jušna žlica kakaa
2 jušne žlice ruma
1/2 bocice ekstrata od jagode za boju i okus

Priprema

Sve suhe sastojke dobro izmiješati pa preliti vrelim mlijekom. Dobro zamijesiti da se dobije kompaktna jednolicna smjesa.

Smjesu podijeliti na tri jednaka dijela. Jedan dio ostaviti bijeli, u drugi dodati prosijani kakao i rum, a u treci dio dodati ekstrat jagode.

Pripremiti 2 komada alu-folije duljine cca 40 cm za dvije salame po 30-35 cm. Sad od svake boje napraviti po dvije trake (kobasice :) ) - svaka traka je za je jednu salamu. Slagati 2 puta po dvije boje jednu do druge i trecu na ove dvije.



Na kraju sve tri trake zajedno valjati da se poveže u jednu okruglu salamu, tako uciniti i sa ostale tri trake.
Umotati u foliju te staviti u zamrzivac da se dobro stegne. Rezati na fetice debljine cca 0,5 cm.



Ja sam ovaj kolac radila 15 dana prije rezanja, a rezala sam ga potpuno zaledenog
zubicastim nožem za kruh.

Savijet:
Ukoliko vam se dogodi da u trgovini nadete za kupiti samo mlijeko u prahu od 50 dag, preporucam da preostalu kolicinu iskoristite za dvobojne oblatne s orasima, a ukoliko tako ucinite, od pet kupljenih ostat ce vam dvije sa kojima možete napraviti neku vrstu salame u oblatni :) ili iskoristiti kao
podloge za pijane košnice i vec imate tri fina kolaca.

32 komentara:

  1. These rolls are so cute; I love the color combination; I'm sure taste
    excellent!

    OdgovoriIzbriši
  2. stvarno su ti predivne, tako dekorativno izgledaju, prelijepe su!

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdrav Masatera,

    di su također lijepe i super ukusna. kompliment

    Pozdrav Jacktel

    OdgovoriIzbriši
  4. Bravo, prekrasna kombinacija boja. Ovo ću definitivno probati!

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlično izgleda,vrijedno si se naradila..svaka čast!..

    OdgovoriIzbriši
  6. predobro izgledaju! ja padam na ovakve šarene stvari, a i kokos stvarno obožavam :))

    OdgovoriIzbriši
  7. Blago nama ako veće gluposti od ove nema :lol: !!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ovaj recept nije tačan sad sam probala nema šanse da se masa ujedini nešto nedostaje, kad objavljujete objavite potpun recept.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam pravila ovu zavrzlamu ali ako ga nekako i isecem kad uzimas u ruku ono se sve raspadne,a sve sam radila kako pise :(

      Izbriši
  9. Gđo Anonimna, ne znam zašto Vam masa ne odgovara, možda niste imali dovoljno strpljenja za oblikovanje kolačića.. Svakako recept sam još jednom provjerila i sasvim je točan, osim toga već su ga neke osobe isprobale i bilo je uspješno. Ako masu niste bacila, pokušajte ipak složiti te valjke i pospajati ih pa onda zajedno sa folijom priljubiti sve tri zajedno. Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  10. kolac izgleda odlicno i planiram ga napravit za bozic i mislim da sam negdje procitala da ste ga radili 15 dana prije rezanja pa me zanima jeste li ga cuvali u zamrzivacu ili frizideru? hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Recept za ovaj kolac definitivno nije tacan spremala sam ga za slavu i to su jedini kolaci od 30 vrsta koje sam pravila koji nisu uspeli

    OdgovoriIzbriši
  12. Recept je potpuno TAČAN !!, radila sam ih više puta kad mi je trebala veća količina, ako hoćete pogledajte na coolinarici kako je drugima uspjelo http://www.coolinarika.com/recept/sarici/#content_info
    Pozdrav!!

    OdgovoriIzbriši
  13. Kolač nije kako treba , nešto fali.
    600gr kokosa
    250 gr šećera u prahu
    200 gr mleka u prahu
    300 ml vrelog mleka
    na ovu količinu kokosa samo 300 ml mleka suludo.

    OdgovoriIzbriši
  14. Zadnji put provjeravam i kažem recept je točan!!! Ako niste sigurni u to ili nemate strpljenja za izradu nemojte ga ni isprobavati, recept je prvenstveno upisan meni za daljnju upotrebu, a ostalima po želji. Na coolinarici postoji galerija slika isprobanog recepta http://www.coolinarika.com/recept/sarici/kako-je-drugima-ispalo/
    Ako želite pogledajte da se uvjerite ako ne jednostavno preskočite recept. Puno pozdrava!!

    OdgovoriIzbriši
  15. Za ovo je potrebno i malo više strpljenja, masu spajati od djelova u valjke. Nervoza i brzina nisu od pomoći.

    OdgovoriIzbriši
  16. kao sto gospodja kaye recept je potpun,ja pravila,super je ispalo samo treba stpljenja.Veoma je ukusan

    OdgovoriIzbriši
  17. Draga masatera! Imate divne recepte. Čestitam Vam. I imate lepu stranicu. Međutim imam i ja prigovor za ovaj recept. I ja sam htela da pravim, pošto izgleda jako lepo, i sigurno su i ukusne, međutim ni meni se masa nije htela da ujednači. Imam iskustva u pravljenje kolača, tako da iza sebe imam već dosta kolača. I stvarno bih htela da mi i ova uspe, ali jednostavno mi je sve raspalo. Kada sam pokazala mami recept ona je rekla, da je sigurno pomešano, pa umesto 600g kokosa treba tolko mleka u prahu.
    Ni kada sam stavila malo u zamrzivač, ni tada mi se masa nije ujednačila, pa sam dodala margarina i još mleka u prahu i tako sam pravila kuglice. Kolač je stvarno dekorativan i izvrsnog ukusa, i imam za božić narudžbu, pa bi mi dobro došao ovaj recept, ali bojim se još jednom isto tako praaviti. Puno pozdrava.

    OdgovoriIzbriši
  18. Žao mi je. Smjesu treba pospajati od djelova i oblikovati, slike postupka imate, recept je točan.
    Ja zaista više ne znam šta reči, radila sam ga više puta i to izlistam sa coolinarike svoj recept, uopće nemam recept u bilježnici nego naglašavam listam sa interneta svoj recept, znači provjeren je i od mene i od drugih. Brisati ga neću niti ispravljati, samo se nadam da će svatko idući prije čitati komentare pa onda se iskreno već nadam i odustati od ovog recepta :(
    Puno pozdrava !

    OdgovoriIzbriši
  19. I da uopće nije fora u margarinu, ostaje samo fin okus kokosa i mlijeka u prahu :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Recept je dobar, svaka pohvala, ali mene nešto drugo muči. Te tri "kobasice" se nikako ne mogu spojiti. stalno se raspada, odnosno, ne mogu se povezati, kad režem. Čak sam i zamrzla i ništa. jel ima neka posebna fora kako da se povežu?

    OdgovoriIzbriši
  21. Nema nikakve fore, samo treba prstima malo to spojiti, stisnuti lagano i onda sve zajedno valjati preko folije - tada se može i bolje prignječiti taman će ostat okruglo ;)

    OdgovoriIzbriši
  22. Ja sam čisti laik u spremanju kolača, pogotovo suhih,te mi je spremanje navedenog bilo pravi izazov, pogotovo nakon svih komentara, ali moram naglasiti da je recept zbilja u redu, moji su super ispali, ne rasipaju se i jako fino izgledaju. Međutim, što se tiče okusa, za moj ukus ipak ima malo previše kokosa. Hvala na receptu :)

    OdgovoriIzbriši
  23. ja sam slucajno naletila na ovaj kolac jer trazim jeden recept....
    izgleda zanimljiv i tako ja sam ga procitala i ostale komentare recept nije tezak ja ga nisam isprobala ali ja cu ga isprobat da vidim oce meni uspjeti volim kolace pogotovo nase nema ih u cjelom svjetu takve dobre hocu samo da kazem da svakome nemoze uspjet kolac morate negdi nesto svoje naci ja imam jedan jako jednostavan recept kojeg vec par puta pravim ali mi ne uspije cim ga izvadim iz relne padne dole ali dije greska neznam isto tako sam radila madarice par puta dok nisam naletila na jedan stvarno super dobar recept zato izprobajte par puta recept dok vama ne uspije

    OdgovoriIzbriši
  24. Ovaj kolač mi je odličan...pravila sam ga nekolijko puta, ukusan je, a i zgodan za neke proslave...hvala za recept:)

    OdgovoriIzbriši
  25. Mozda moze i malo dodatna masta da radi. Dodati malo tecnosti vise pustiti da nabubri, malo putera da se ujednaci. Mozda je do proizvoda koje stavljate u kolace (nisu svi isto mljeveni itd.) Ja bi recimo dodala u crvenu aromu maline ili jagode, u bijelu malo narendane naradzine korice. Zasto se uvije striktno drzati recepta?

    OdgovoriIzbriši
  26. O da.. to se i meni dogodilo, nisam vjerovala dok nisam i sama iskusila to raspadanje... naravno bio je kriv jeftin kokos. Obavezno koristite franck kokos ;)

    OdgovoriIzbriši
  27. evo kako ja pravim ja pravim u plocice slazem jedno do drugog a pravila sam I te a kokos je nas proizvod evo recept
    Kokos plocice
    Potrebno:
    3 1/2 solje secera u prahu
    4 solje kondenzovanog mlijeka
    3 1/2 solje kokosa
    par kapi crvene boje za kuhanje i cokolade
    Postupak:
    Za ovaj recept je potreban uski pravougaonicni kalup
    ( 20 cm X 15 cm).
    Premazati s malo putera unutrasnjost kalupa ( dno i stranice).Na slaboj temperaturi zagrijati kondenzovano mlijeko i secer,dok se secer skroz ne istopi.Sada,skloniti serpicu s ringle pa umjesati kokos.Nasuti pola od mjesavine u kalup.Ostaviti da se ohladi 5 min.
    Dodati 3-4 kapi crvene boje za kuhanje u drugo polovicu mjesavine s kokosom,dobro izmjesati i preliti preko prve polovice zavrsiti sa cokoladom i kokosom u kalup.Kada se kokos mjesavina upola stvrdnula," markirati " plocice.Staviti kalup u frizider da se plocice potpuno stegnu i servirati


    OdgovoriIzbriši
  28. Obozavam kokos i pravila sam ovaj recept za Bozic ali na zalost mi nije dobar. Treba puno truda da se oblikuje tako i nakon sto je bio zamrznut, odvojile su se trake jedna od druge. Nije ni to veliki problem, ne mora kolac bas tako izgledati, pomislila sam, ali je totalno bezukusan i suh, kao da jedem pijesak. Cak sam dodala malo maslaca da ga lakse uvaljam ali nije pomoglo. Nikome se nije svidio. Steta sto nisam pravila pola mjere, ne bi mi bilo zao ni baciti niti ulozen trud. Sama sam kriva sto nisam prvo citala komentare. Nesto mu hvali, nazalost.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jako mi je žao što vam se nije svidio, a možda ni uspio kao meni. Zbog komentara neću brisati recept jer je nama baš fin. Kokos obavezno mora biti od Francka nije to reklama nego je njihov kokos masniji i nema problema oko razdvajanja rolada, naravno treba ih malo stisnuti prije stavljanja u zamrzivač. Ponavljam kokos može biti krivac, možda bi bilo pomoglo jedino da se dodalo malo maslaca.

      Izbriši