10. veljače 2009.

Buhtle

Evo mog recepta za mirišljave buhtle kojeg je već dosta domaćica isprobalo i pohvalilo :)



Ova je kolicina dovoljna za velicinu kalupa za torte.



Sastojci

Tijesto
50 dag brašna
pola žličice soli
1dl mlakog mlijeka
1 jaje
2 žumanca
1 limun (naribana korica)
5 dag šećera
1 dl mlake vode
20 g svježeg kvasca

Ostalo
5-10 dag maslaca ili margarina za
premazivanje i pleh
šećer u prahu za posipanje
pekmez od šljiva ili neka
marmelada, a može i
nutella ili čokolada

Priprema


U posudu staviti brašno, dodati uzašli kvasac i ostale sastojke za tijesto. Dugo ga miješati spiralnim nastavcima miksera. Ostaviti neka stoji pokriveno na toplom mjestu 40-tak minuta da se digne.
Pobrašniti radnu površinu pa na njoj premijesiti dignuto tijesto i razvaljati tako da bude prst debelo. Narezati na pravokutnike te na svaki žlicom staviti punjenje po želji. Ja sam na polovicu stavila marmeladu, a na ostatak nutellu.



Zaviti svaki pravokutnik sa punjenjem u lopticu. Paziti da je dobro zatvorena sa svih strana kako se nebi otvorila prilikom pecenja.



Svaku lopticu umociti ili kistom premazati sa svih strana otopljenim malacem pa ih odmah slagati u lim od torte (ili neki drugi s visokim stranicama) koji ste isto tako premazali maslacem.


Ponovno pokriti toplom krpom i staviti na toplo da uzadu još jednom.
Pecite ih na srednje jakoj vatri nešto više od pola sata. Poslužite tople i pošecerene.

Još odličnih recepata za buhtle potražite ovdje.




Broj komentara: 66:

  1. Buhtle su ti divne! Ja sam jednom pravila, i bas su mi super ispale, medjutim ne sjecam se po kojem receptu sam ja to smutila, pa prije par nedjelja izaberem neki recept i opet napravila, medjutim bile su katastrofa tvrde :(
    Ovaj tvoj recept cu sacuvati za drugi put, ili treci :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja ih godinama nisam radila. Ove zime me ulovilo pečenje, valjda zbog nove kuhinje :), klinci su ih odmah zavoljeli i sad ih redovito pečem..

    OdgovoriIzbriši
  3. Sutra ih mislim raditi,kako točno pripremiš kvas?i na kojoj se temp.peče i koliko dugo?thx

    OdgovoriIzbriši
  4. Staviš u zdjelu prvo brašno, u sredini napraviš udubljenje, u to udubljenje razmrviš kocku kvasca, na kvasac dodaš žličicu šečera i dcl mlakog mlijeka, razmutiš taj kvasac, šećer i mlijeko uz malo samo brašna (oko žlicu) i ostaviš malo da odstoji, par minuta dok ne nabubri i onda umijesiš ostalo kako već piše u receptu.. Sretno!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Thx,e u tijesto osim pripreme za kvas idu samo jaja i korica limuna?ništa ulja,mlijeka ni maslaca?? Molim te brzi odgovor jer ih sad radim....e da,i na koliko se peku,na 200,pola h?

    OdgovoriIzbriši
  6. Idu svi sastojci koji su navedeni u popisu za tijesto, ono što nisi već stavio dodaj mlaku vodu, sol, ostatak šećera, jaje, žumanjke..

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj,zaboravio sam vodu,tijesto se već diže,pokriveno je ,pustit ću ga oko 1h,pa razvaljati..jel mogu ga sad samo lagano premazati uljem?

    OdgovoriIzbriši
  8. Ako nisi dodao vode, znači da je tvrđe tijesto pa možda ne budu tako mekane kako bi trebalo da budu. Ne znam zašto bi sad mazao uljem, čitaj recept pažljivo. Na coolinarici imaš recept sa linkovima onih koji su ga isprobali a ima ih pozamašan broj, znači da je recept dosta jasan.
    Kad tijesto poveća volumen onda premijesi i razvaljaj. Nakon što napraviš loptice moraš premazati otopljenim margarinom ili čime hočeš zato da ih nakon pečenja lakše odvajaš. Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  9. Veceras pravim ove buhtle izgledaju super. Ja sam probala par recepata ali ni jedan do sada mi nije naj naj...jedno pitanje zasto vi ne stavljate maslac a drugi ga stavljaju cemu sluci maslac u tjestu...ustvari neki stavljaju ulje a vi nista osim vode i mljeka?

    Unapre hvala na odgovoru...

    p.s. website vam je super odusevljena sam svim vasim receptima...

    OdgovoriIzbriši
  10. Prvo hvala na pohvalama !
    Ja ovaj recept imam više od 20 godina, nisam ništa mijenjala, pošto ima jaja, dodatak maslaca bi usporio dizanje tijesta pa jer maslac i jaja utječu na slabije djelovanje kvasca. Mislim da bi uz dodatak maslaca također bile super ali možda malo teže probavljive. Inače maslac dodajem u tijesto kad radim moje kiflice - frančeške, sad kad razmislim jedino mi ta ideja dolazi da je tijesto malo teže.. Ispod mog recepta za buhtle na coolinarici ima dosta linkova sa isprobanim buhtlama, do sada mi se samo jedna osoba javila da joj nisu uspijele baš super, ostalima se svidio recept. Puno pozdrava!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Recept je prejednostavan ali uvik uspije. Hvala

      Izbriši
  11. Hvala vam sinoc sam pravila recept ali sam najprije morala da prebacim dkg u grame i tako medjutim pola kile brasna i 100ml vode i 100 ml mljeka mi je bilo malo bilo je pregusto pa sam ja dodala jedan jogurt i malkice ulja i posto nisam imala vise jaja stavila sam cijelih dvoje jaja a ostalo sam sve imala isto kao u tvom receptu - i buhtle su ispale super super super madjutim drugi put cu pokusati da napravim bas kako si i ti bez jogurta ali cu onda staviti samo malo manje brasna...

    Hvala na savjetima jos jednom da te pohvalim na vasim receptima...

    POzdrav...

    OdgovoriIzbriši
  12. Hvala na isprobavanju, veseli me što vam se svidio recept. Ja pretežno radim veću količinu u većem plehu, ako je potrebno može se dodati još malo mlake vode.
    LP

    OdgovoriIzbriši
  13. Ovo je već drugi put da radim po Vašem receptu, i moram reći da su moji klinci oduševljeni!
    Bakine ispadnu uvijek nekako suhe, mislim da je tajna u mazanju maslacem,jer su ih tamanili i vruće i hladne...

    OdgovoriIzbriši
  14. Hvala na pohvali!
    Veseli me što su vam se svidjele naročito što sad klinci uživaju u njima ;)

    OdgovoriIzbriši
  15. Super su mi svi Vaši recepti a pogotovo jer su sa slikicama po redosljedu pripremanja :D Taman čekam da se tijesto digne..za sada je dobro.. Inače nemam baš sriće sa dizanjem tijesta ali ne odustajem...!!! Pozdrav iz Zadra..!!

    OdgovoriIzbriši
  16. Hvala !!
    Veseli me što vam se svidio recept, a nadam se da su i buhtle bile super ;)

    OdgovoriIzbriši
  17. Buhtle su ispale super!! Nestale su brzo a duplu dozu sam pravila... :) Za čudo tijesto se diglo super!! Pozdrav od Zadranke :))

    OdgovoriIzbriši
  18. Pozdrav :) kako nisam imala prilike za naučiti ovakve stvari praviti od mame ili bake vidjevši tvoje recepte ostale a pogotovo ovaj za buhtle postala sam mali pravi majstor :)) odlične mi ispadnu svaku put kad ih pravim. Moji su toliko oduševljeni da barem jednom tjedno moram ih raditi... sve pohvale za recept i ostale...

    OdgovoriIzbriši
  19. Hvala vama koje ste imale povjerenja i isprobale recepte. Posebno me obraduju ovakve poruke gdje vidim da sam pomogla nekome da nauči nešto pripremiti ukučanima što prije nije znao. Svaki ovakav komentar koji su najčešće pod oznakom anonimno znak su oduševljenja i potrebe da mi se na neki način da do znanja kako je netko zaista zadovoljan receptima i to mi je satisfakcija za trud oko pisanja i slikanja. Pozdrav iz Pule!

    OdgovoriIzbriši
  20. Ja sam ih probala i nisu nikakve, fakat sorry :(

    nisu dobre, previše se hvališ!

    OdgovoriIzbriši
  21. Poštovana "Anonimna", ovo je izjava ljubomore ničeg dugog, nisi (očito smo na ti) navela što to nije valjalo. Ne hvalim ih ja hvale ih drugi, ali nismo svi isti pa tako i ne volimo iste okuse.. Napiši taj svoj komentar slobodno ovdje ispod ostalih da se vidi http://www.coolinarika.com/recept/729508
    Puno pozdrava !!
    Snježana

    OdgovoriIzbriši
  22. Draga Snježana,moje buhtle na vaš način su divneee :)) mekane,prefine. Moja familija uživa i moram ih praviti barem 3,4 puta mjesečno(plus ostali kolačići) :D
    Također koristim ovu priliku da pohvalim sve tvoje recepte, dosta sam ih isprobala. Lijepo objašnjeno i opisano sve :)) Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  23. Hvala !! Drago mi je da vam se sviđaju recepti :)

    OdgovoriIzbriši
  24. idem ih spremati ja i dizanatijesta smo na VI,javim se poslije,sretno mi

    OdgovoriIzbriši
  25. sa dizanim tijestima sam oduvijek bila na VI hvala vam USPIJELA sam,zbilja su famozne

    OdgovoriIzbriši
  26. Spremila sam ih i oduševile me. Sada zbilja mogu reći da sam s dizanim tijestima prešla na TI,

    OdgovoriIzbriši
  27. Super!! Drago mi je što je prevaziđen strah prema dizanom tijestu, iskreno ja sam ga dugo imala pa sam prvo krenula sa pincom ha ha baš je to bila avantura.. još se toga sjećam. Kasnije je sve išlo lakše :)

    OdgovoriIzbriši
  28. fantasticni recepti precizni hvala

    OdgovoriIzbriši
  29. sve pohvale za recept! Jednostavno fantastično! Nikada bolje tijesto nisam jela, niti napravila! A pribojavala sam se kako će ispasti s obzirom da pećnica pamti i bolje dane:)
    Hvala što dijelite svoje recepte s nama!

    OdgovoriIzbriši
  30. Pravila sam buhtle po ovom vasem receptu, i ispale su super. Recept je apsolutno odlican. Nema sanse da ne uspe, ako se radi tacno po njemu. Jedino sam stavila suv kvasac 7g. Hvala vam puno .

    OdgovoriIzbriši
  31. Postovana!

    Prvi put u životu sam radila buhtle i ispale su savrsene!
    Priznajem da ni sama nisam vjerovala da to mogu...
    Super mekane i ukusne. Hvala sto dijelite ovako super stvari!

    OdgovoriIzbriši
  32. Postovana!

    Prvi put u životu sam radila buhtle i ispale su savrsene!
    Priznajem da ni sama nisam vjerovala da to mogu...
    Super mekane i ukusne. Hvala sto dijelite ovako super stvari!

    OdgovoriIzbriši
  33. Jel moze suhi kvasac?

    OdgovoriIzbriši
  34. nisam shvatila kako se pecu,pa ako bi te mi malo pojasnili.hvala unaprijed!

    OdgovoriIzbriši
  35. odlicne su !!! jucer isprobane i nesale u trenu!!! super recept :)

    OdgovoriIzbriši
  36. koliko ide suhog kvasca imam ono pakiranje od 1 kg pa ako može da je mjera u žličicama... hvala

    OdgovoriIzbriši
  37. Rijetko koristim suhi kvasac. Pokušajte staviti dvije žličice.

    OdgovoriIzbriši
  38. Ovaj recept je jednostavno divan, isprobat ću ga već danas! Imam samo jedno pitanje: je li moguće dan ranije napraviti tijesto, a ujutro ga staviti peći (jer mi trebaju rano ujutro biti tople)? Hoće li se previše dignuti? Ili će tijesto nekako drukčije reagirati? Hvala puno!

    OdgovoriIzbriši
  39. Ovaj recept je jednostavno divan, isprobat ću ga već danas! Imam samo jedno pitanje: je li moguće dan ranije napraviti tijesto, a ujutro ga staviti peći (jer mi trebaju rano ujutro biti tople)? Hoće li se previše dignuti? Ili će tijesto nekako drukčije reagirati? Hvala puno!

    OdgovoriIzbriši
  40. Nisam probala ostaviti tijesto, možda ako ga jako kasno zamijestite pa odmah u hladnjak, neće biti problema..

    OdgovoriIzbriši
  41. Zbog čega se stavlja tako puno kvasca? (40 g na 500 g brašna, ja toliko kvasca stavim na 1 kg brašna)
    No, kako nikad ne upotrebljavam svježi kvasac, stavila sam 1 suhi (7 g)i bilo je super.
    Da radite sa suhim kvascem, pretpostavljam da biste stavili 2 suha kvasca. Možete li pojasniti zašto je u receptu navedena tolika količina kvasca.

    OdgovoriIzbriši
  42. buhtle mi nikada nisu bile bolje ,hvala vam na ovom divnom receptu

    OdgovoriIzbriši
  43. Poštovana "Anonimna" suhi kvasac za ove buhtle ne koristim nikad. Točno je da se može staviti 20 g kvasca ali tijesto ima masnoću i jaja pa ovako brže naraste. Naravno po želji recept prilagodite sebi. Buhtle radim dozu i po i tu stavim cijeli kvasac jer mi je ovo nedovoljno.. Osobno sam naišla na recept za biskvit gdje idu dva pecilna praška na 400 g iako bi jedan bio dovoljan na 1 kg brašna, isprobala sam i vidjela razliku pa sad koliko ćemo se držati pravila sami odlučimo.. Puno pozdrava :)

    OdgovoriIzbriši
  44. Lara hvala na isprobavanju recepta, veseli me što su vam se svidjele ;)

    OdgovoriIzbriši
  45. Recept je savrsen. Ranije sam mislila da neznam peci buhtle, sreca sto nisam odustala. Jednostavno fenomenalne. Hvala Vam na prekrasnom receptu

    OdgovoriIzbriši
  46. .....super......obožavam buhtle, mi ih zovemo saće, jako dobar recept.

    OdgovoriIzbriši
  47. Upravo ih pravim a nazalost ne po ovom receptu.pa neznam kako ce da ispadnu ali nems veze drugi put uzimam vas recept. Puno je jednostavniji i bolji i puno hvala

    OdgovoriIzbriši
  48. preefine.mekane...njam! hvala za super recept!

    OdgovoriIzbriši
  49. Puuuuuuuuuno hvala, ovaj recept je najčešće korišteni recept posljednih godinu dana u krugu moje obitelji. Djeca ih jednostavno obožavaju. :*

    OdgovoriIzbriši
  50. Najbolji recept za buhtle a imam ih 10 najmanje
    Hvala.

    OdgovoriIzbriši
  51. Moja curica od 4 godine pojela je 4 komada, to je dokaz da je recept odlican

    OdgovoriIzbriši
  52. kakvog brasna? glatkog ili oštrog?

    OdgovoriIzbriši
  53. Recept sam isprobala i odličan je!

    OdgovoriIzbriši
  54. Pozdrav,
    velika sam ljubiteljica kuhanja i pripremanja slastica .... imam jedno pitanje koje me uvijek muči u pripremanju baš ovakvih stvari ( budtli) , ne razumim zašto mi uvijek ostanu tvrde i kako da u konačnici to uspijem popraviti i učiniti ih savršeno mekanima i ukusnima ... hvala i srdačan pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerovatno tijesto niste dovoljno mijesili, treba mijesiti dok se pod rukama ne osjeti da će rasti.

      Izbriši
  55. Recept je odlican,pravila sam ih par puta i svaki put su bile savrsene,međutim neznam sto se dogodilo zadnji put,nisu mi uopce narasle i bas sam bila tuzna jer nije mi jasno gdje sam pogrijesila

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možda sastojci nisu bili sobne temperature ili ovog puta niste dovoljno mijesili..

      Izbriši
  56. Drago mi je da sam vas pronasla ovdje na blogu ,recepti su divni !!Radila sam vase buhle vise puta i sve pohvale,evo i link na slikicu http://www.coolinarika.com/slika/2620447/,puno vas pozz

    OdgovoriIzbriši
  57. Recept je fenomenalan . Isprobala sam i jako zadovoljna.

    OdgovoriIzbriši