24. svibnja 2009.

Awards !!!

Posljednjih nekoliko dana nisam baš aktivna, stvar je osobne prirode, jednostavno nekako tužan period, želja za samoćom, razmišljanjem o životu, ljubavi, roditeljstvu, greškama, budučnosti ... vjerovatno neka zakašnjela reakcija na proljeće :) No, sakupljanje većeg broja nagrada u kratko vrijeme natjeralo me da ih što prije proslijedim dalje i jednostavno morala sam se pokrenuti i podijeliti ih sa meni dragim osobama čije blogove redovito posjećujem i koji me oduševljavaju, nadahnjuju pa čak i oni koji nisu na mom jeziku ali usprkos problemima kod prijevoda i dalje se vračam na njih i divim im se, upijam :)

Sve su nagrade meni prekrasne i svima se puno zahvaljujem na dodijeljenim nagradama koje su me u ovako tupom stanju veoma obradovale :) Pusice Sweet corner, Mikkey i Jacktels !

Post je malo duži pa se morate pronaći među nagrađenima, neki se nalaze na više mjesta :)

Dosta priče, krenimo s dodijelom nagrada :)

Pravila već znate, preuzmite nagradu, stavite na svoj blog sa linkom na ovaj post i proslijedite dalje ovisno o uputi za broj blogova :)

I. nagrada koju ću podijeliti na 8 blogova je Blogger Oscar koju sam dobila od Sweet corner
Ne znam kako će vama ovo zvučati ali sama riječ Oscar u nazivu nagrade meni je dala posebno značenje i jednostavno sam ju morala staviti na prvo mjesto :)



1. Dvi ribe, dva kumpira
2. Za početnike
3. Palachinka
4. Minjina kuhinjica
5. Chocolate dust
6. Sweet Sensation
7. Cooks and bakes
8. Astal-Kuhinja Moje Ravnice
=============================================

II nagrada je You are super duper chef!! koju sam također dobila od Sweet corner te ju dijelim na 7 blogova

1. Dvi ribe, dva kumpira
2. NLO
3. Za početnike
4. Jacktels Kochbuch
5. Sweet Sensation
6. Cooks and bakes
7. Maslinka
============================================

III nagrada je Butterfly award koju sam dobila od Mikkey i podijelit ću ju na 7 blogova:



1. Sweet Corner
2. Delicios for kid`s
3. U mojoj kuhinji 2
4. Maslinka
5. Dalmacija down under
6. Just good food
7. Jacktels Kochbuch
=========================================

IV nagradu Bambi dobila sam također od Mikkey te ju proslijeđujem na 8 blogova:



1. Chocolate dust
2. vrtaljica
3. Jacktels Kochbuch
4. Maslinka
5. da mi je nešto slatko
6. Cooketa
7. Sweets my irresistible temptations
8. Minjina kuhinjica
======================================
V nagradu koju dijelim dobila sam od Jacktels Kochbuch i već ju duže vrijeme imam, pa konačno da i ona krene dalje :) na 10 blogova



1. Sweet Corner
2. My cooking creations
3. Knjiga recepata by Nina
4. Just good food
5. NLO
6. gurma
7. Prijatno!
8. Cooks and bakes
9. dalmacija down under
10. Maxiene's Kitchen

Trudila sam se obuhvatiti sve drage blogove, vjerovatno ću nakon objave posta vidjeti da sam nekog preskočila ali ne i namjerno pa će taj imati više sreće neki drugi put :)

Podsjećam još jednom da se potražite među nagrađenima jer su neki dobili više od jedne nagrade te pravilo da preuzmite nagradu, stavite na svoj blog sa linkom na ovaj post i proslijedite dalje.

Pusice svima !!

Broj komentara: 15:

  1. My dear Masatera, I don't know your real name is or how old is you..but I know that you are cute, sunny and smile girl with big heart and I don't want to see you sad and wistful.... Do you know this? "Life is too short to wake up in the morning with regrets
    So love the people who treat you right forget about the ones who don't. And believe that everything happens for a reason. If you get a chance, take it, if it changes your life, let it. Nobody said it would be easy they just promise that it would be worth it."
    I send you a big hug!

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala,kokic...a,raspolozenje nam je isto,ako te to moze utjesiti ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. od srca hvala na nagradici, a što se raspoloženja tiče i ja sam isto na nekoj sličnoj razini... no nadam se da dolazi bolje vrijeme

    OdgovoriIzbriši
  4. od sveg srca ti hvala na divnim nagradicama :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hi Masatera!
    Hvala ti puno na nagradi sa zadovoljstvom cu je preuzeti:)
    pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga Masatera,hvala ti što si mislila na mene.
    Ljubim te,što pre da ti se vrati dobro raspoloženje :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Tek sada sam vidjela da sam dobila nagradu, hvala ti što si me se sjetila:)

    OdgovoriIzbriši
  8. My dear, I have awards for you in my blog, come to take it :) Kisses!

    OdgovoriIzbriši
  9. Masatera draga, hvala ti na nagradama :)))))
    Glavu gore, sutra je novi i bolji dan :))))

    OdgovoriIzbriši
  10. draga puno hvala, oprosti sto tek sad odgovaram, ali nije me bilo cca 2 tjedna u blogosferi. nadam se da oprastas zakasnjenje :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ej nema problema, bitno je da je sve ok :) Pusa!

    OdgovoriIzbriši