28. lipnja 2009.

KuVarijacije - Brza i jednostavna savijača

Ovog smo mjeseca u igrici KuVarijacije koju je pokrenula mamajac, isprobavali vanyličin recept za Brzu i jednostavnu savijaču.



Čim ga je objavila, odmah mi se svidio i odlučila sam ga definitivno isprobati. No problem je u tome što moji ukućani ne obožavaju kolače sa voćem, a savijače isto slabo. Nije bio problem napraviti ju nego me bilo strah da ću ju sama morat pojest ;)



I eto ovog mjeseca izlike da isprobam ovu savijaču. Nemam baš iskustva sa ovakvim korama. Radila sam ju tek danas jer sam stalno razmišljala kako da ju ipak podijelim, računajuči da ju neće nitko od mojih htjeti jesti.



Radila sam strogo poreceptu, biskvita sam imala točno, ustvari ostalo mi je par žlica ali u paketu je bilo 9 kora pa sam devetu prelomila na pola, inače bilo bi mi taman i za desetu koru. Dobila sam pet savijača - pun veliki pleh od pečnice. Krasno, volim ovako fine i ekonomične recepte :)



Nisam baš čekala da se do kraja ohladi nego sam ju probala već nakon 5 minuta :) Joj, bila mi je tako super da sam odmah potamanila 4 fete, čak je i kćer probala. Eto večeras ima još manje od pola, svima je super osim sinu tako da neće biti za dijeljenje :)

Muči me samo jedno pitanje, možda netko zna zašto su kore bile super kad sam ih izvadila iz pećnice,



a prilikom hlađenja popucale? Inače bile su hrskave, a ne znam da li je to u redu ili trebaju biti mekše pa stoga jedva čekam ostale rezultate :)

Broj komentara: 8:

  1. Meni bas izgledaju fenomenalno jer su popucala, mogu zamisliti kako fino krckaju u ustima!

    OdgovoriIzbriši
  2. Your translator doesn't work but the look of this seems quite nice !

    OdgovoriIzbriši
  3. Bozanstveno,ja sam napravila samo dve rolade,bile su malo "deblje",zaista sjajan recept!

    OdgovoriIzbriši
  4. Super ti je ispala! Mislim da je ok da popuca, ipak su spolja tanke kore.

    Pozdravi!

    OdgovoriIzbriši
  5. Oh this I have been looked from a long time...yours looks amazing dear... you're my best inspiration! A big hug!

    OdgovoriIzbriši
  6. Yummy!! Absolutely delicious! Looks really yummy!

    OdgovoriIzbriši