30. studenoga 2009.

FBI rukavice - Urbane stonoge gastronomska zbrka - Micine jabuke

Evo nas u novom krugu igre FBI rukavice koju je pokrenula mamajac, istražujemo blog Urbane stonoge gastronomska zbrka.



Kao i obično, odmah sam pregledala cijeli blog, pun je simpatičnosti, od smajlića sa pozdravom na kraju svakog bloga do slike svog sina i psa za koje kaže da su zbrčkani :) Nismo međusobno imale kontakata mislim ni putem bloga, ali, da li ima netko tko će ostati hladan na saznanje da mlada žena sa sličice odmah na vrhu bloga nije više na ovome svijetu?

Početak Adventa, predblagdansko vrijeme i jučerašnje saznanje da je moja draga poznanica naglo teško oboljela i da je samo pitanje vremena kad će jedan mali dječak od 11 godina ostati bez majke, nagnala me da sudjelujem u ovom krugu igre u znak sjećanja na Urbanu stonogu i podrške prijateljici u borbi sa teškom bolesti.



Sa ovog sam bloga odabrala recept za Micine jabuke. Dvoumila sam se oko veličine tepsije pa sam stavila u tepsiju manjih dimenzija kako bih bila sigurna da će tijesto prilikom pečenja prekriti vrh jabuka. Osim toga navedena količina smjese oraha bila mi je previše za punjenje jabuka pa sam ostatak dodala u biskvit odnosno zamijenila dio brašna. Za vrijeme pečenja ovog kolača, kuhinjom se širi opojan miris oraha, cimeta i jabuka a tijesto je nakon pečenja sočno, mekano..

Sastojci:

8 jabuka

15 dag oraha
1 vanilin šećer
2 žlice šećera
1 žličica cimeta

Biskvit:
6 jaja
12 žlica šećera
1 vanilin šećer
7 žlica brašna
1 pecivo
8 žlica ulja
+ ostatak punjenja za jabuke

3-4 dl slatkog vrhnja



Priprema:

Jabuke oljuštiti i izdubiti sredinu. Složiti ih u tepsiju (25 x 30 cm) na papir za pečenje sa jednakim međusobnim razmakom. Dobro promiješati orahe, valinin šećer, šećer i cimet pa tom mješavinom napuniti izdubljene sredine jabuka (dobro natiskati). Staviti peći 15 minuta u zagrijanu pećnicu na 200 st.C.

Za vrijeme dok se peku jabuke pripremiti biskvit.

Umutiti bjelanjaka sa šećerom i vanilin šećerom, dodati žumanjke jedno po jedno i još malo miksati. U tu smjesu dodati brašno, pecilni prašak i ostatak mješavine oraha (meni je ostalo 5 žlica oraha) te ulje. Smjesu preliti preko pečenih jabuka te vratiti u pećnicu i peći 30 minuta na 180 st.C.



Pečeni kolač preokrenuti na tacnu, odljepiti papir za pečenje i pusiti da se ohladi. Na ohlađeni biskvit staviti tučeno slatko vrhnje i posuti mljevenim orasima. Staviti u hladnjak. Rezati 4 x 6 kocki.



Svaka kocka ima komad jabuke, dio biskvita i dio čiste smjese od oraha.
Jako fino!!


Osim ovog kolača, vidim da je Urbana stonoga kao i ja isprobavala Minjine kroasan kifle. Moram priznati da su mi to najdraže kifle i sigurno ću ih ponovo raditi.



Evo slike kako su meni uspijele, a ovdje su moji dojmovi.

Broj komentara: 5:

  1. Na žalost to je tako , ja takve stvari gledam svaki dan na poslu , bolesne i neizlječivo bolesne..prestrašno nešto..
    Sviđa mi se kolač, volim jabuke i kolače s njima...

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Snježana i meni su se te Micine jabuke učinile neodoljivo privlačnim. nisam imala vremena da i njih spremim, ali po meni to je jedan od najboljih recepata sa Stonoginog bloga.

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja sam se spotakla o Micine jabuke!
    Odličan recept, super si ih napravila, ali kiflice su zakon!

    OdgovoriIzbriši
  4. Kolač je baš lep-Nazalost to je zivot,ali i ja sam kao i ti nekada pomislim da sam i previse osetljiva.

    OdgovoriIzbriši
  5. "Micine jabuke" su po meni jako ukusna poslastica. Vidim da smo imale isti problem sa količinom smese za punjenje, ali smo se snašle, to je najvažnije.

    OdgovoriIzbriši