24. ožujka 2014.

Recept za Cola kocke

Proteklih dana dogodilo mi se nekoliko zanimljivih susreta.. Moja mi se draga prijateljica pohvalila kako uvečer udobno smještena redovito uživa u čitanju i pregledavanju mog bloga na mobitelu ...vjerujem da će znati koja je i javiti mi se :)))  U susretu s poznanicom doznajem da sam ju "navukla na recepte" te je nakon našeg prošlog susreta dobila inspiraciju za pripremu slastica sa mog bloga, pohvalila se i kako je dva puta radila krofne. Još moram spomenuti jedan simpatičan susret s gospođom koja je usred grada doslovno stala pred mene i pitala me da li sam ja Masatera. Susret je bio tako kratak da gospođu nisam zapamtila ali na takve sam susrete navikla, bilo ih je zaista vrlo zanimljivih :) Koristim priliku posebno pozdraviti ove dri dame i zahvaliti im na podršci u daljnjem bloganju ;)

Listajući staru bilježnicu naišla sam na recept koji sigurno većina ima možda u nekoj drugoj verziji.

Recept za Cola kocke:



Sastojci

Tijesto:
6 jaja
150 g šećera
120 g brašna
1 žlica kakaa
1 prašak za pecivo
2 žlice ulja

Krema:
250 g margarina
150 g šećera u prahu
250 ml Coca-Cole
50 ml ruma
250 g mljevenih petit keksa

Ostalo:
500 ml slatko vrhnja
100 ml mlijeka
1 žlica ruma



Priprema:

Za tijesto odvojite bjelanjke i žumanjke. Bjelanjke miksajte s malo šećera i par zrna soli u čvrsti snijeg.

U drugoj posudi miksajte žumanjke sa šećerom. Kad postane pjenasto dodajte pola mješavine brašna, kakaa i praška za pecivo, dobro promiješajte zatim dodajte 2-3 žlice snijega od bjelanjaka, a na kraju lagano dodajte preostali snijeg od bjelanjaka.

Tijesto izlijte u kalup veličine cca 25 x 35 cm pa stavite peći 20 minuta na 180 stupnjeva C u prethodno zagrijanu pećnicu .

Pečeni kolač poprskati mješavinom 100 ml mlijeka i 1 žlice ruma.
Za kremu miksajte 250 grama omekšanog margarina sa 150 g šećera u prahu dok postane kremasto. Zatim dodajte 250 ml Coca-Cole i 50 ml ruma, dobro promiješajte s margarinom pa dodajte mljevene kekse. Sve dobro promiješajte i premažite preko ohlađenog biskvita.

Slatko vrhnje miksajte srednjom brzinom do kremaste čvrstoće pa premažite preko kreme i stavite u hladnjak na nekoliko sati ili preko noći. Dobro ohlađeno rezati na kocke.

Napomena: Ako ne želite rum u kremi, izbacite ga iz sastojaka i povećate količinu cole za 50 ml.

2 komentara:

  1. super, prepisujem, hvala..i baš mi je drago radi tebe da susrećeš i upoznaješ tako divne osobe koje te tjeraju dalje.. i piši dalje i sama sam već nekoliko recepata probala od tebe...lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovaj kolac je nesto najljepse sta sam provala ,samo sam imala recetpt sa 4 jaja pa mi je izgleda nizak ,krema je odlicna stavljam je u torte i roladu nesto posebno ,Hvala Snjezana na receptu za biskvit .

    OdgovoriIzbriši