14. veljače 2009.

Kolač s višnjama i šlagom

Ovaj recept je jako dobar čak i meni koja ne obožavam višnje :)
Sliku nažalost sad nemam jer ga dugo nisam radila :)

Sastojci:

Tijesto:
4 jaja
20 dag šećera
10 žlica vode
20 dag oštrog brašna
prašak za pecivo
limunova korica

Nadjev:
40 dag višanja (svježih ili smrznutih)
1 litra vode
20 dag šećera
1 vanilin šećer
2 pudinga od malina ili jagoda
12 žlica mlijeka
0.5 l slatkog vrhnja
3 žlice šećera u prahu
1 kremfiks (učvršćivać za šlag)

Priprema:
Višnje oprati i očistiti od koštica. Skuhati u litri zašećerene vode. Kad zakipi, dodati vanilin šećer. Malo soka odvojiti za poprskati tijesto. Dva pudinga od malina ili jagoda izmiješati sa 12 žlica mlijeka i dodati u pripremljene višnje. Kuhati još 3 minute i pustiti da se malo ohladi. Povremeno pomiješati da se ne uhvati korica.

Žumanjke miksati sa šećerom i vodom, u pjenasto dodati brašno, na vrh noža praška za pecivo, limunovu koricu i snijeg od bjelanjaka. Peći u tepsiji srednje veličine. Ohlađen biskvit prerezati i poprskati sokom od višanja.

Nadjev izliti na biskvit i pustiti da se ohladi. Istuči slatko vrhnje, dodati tri žlice šećera u prahu i 1 kremfix. Premazati preko nadjeva i staviti u hladnjak.

2 komentara:

  1. Ovog kolaca, ili ovakvih se sjecam.
    Cesto je moja sestra dok smo bile mladje ovako radila kolac, a nisu samo morale biti visnje, jer je koristila i drugo voce.
    Odlican je, ja ga volim :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Eto baš jučer kad sam pisala recept, pomislila sam da bi mogla staviti neko drugo voće ali ova kombinacija je baš super jer je kontrast slatkog i kiselog.

    OdgovoriIzbriši