8. veljače 2009.

Moj harmonika krumpir

Moja verzija ovog super krumpir receptića :)



Sastojci za 5 osoba
8-10 srednjih krumpira
20 dag rolane pancete ili sl.
20 dag gaude
2 dl kiselog vrhnja
1 žumanjak
0,5 dl maslinovog ulja
0,5 dl biljnog ili suncokretovog ulja
origano



Priprema

Krumpire oguliti, oprati i narezati na fete tako da se drže na dnu, tj.da krumpir izgleda kao harmonika :)

Izmedu svake fete staviti komadic gaude umotan u komad pancete.



Nije potrebno soliti ili dodavati zacine. Po krumpirima samo malo politi obje vrste ulja pa preostali sir naribati po pripremljenom krumpiru i posuti origanom.

Staviti peci na 220 st.C cca 30 min - ovisno o velicini krumpira.
Kiselo vrhnje umutiti viljuškom sa jednim žumanjcem pa nakon pola sata pecenja preliti krumpir i peci još 15 minuta na 200 st. C.



Servirati uz salatu po želji :)

Broj komentara: 7:

  1. Uuuu, sto je ovo dobro, cim stigne muz sa puta, pravim!!! Jedva cekam!
    Imas super receptica ovdje, a fritulice su fan-fantasticne! Dodajem te u Blogroll, nadam se vidjeti jos puno dobrih receptica! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. joj da bar moja mama voli ovoliko kuhati! sva sreca sto bi ja najradije cijeli dan kuhala ;) odmah cu ovo isprobati! bas izgleda njam njam :P

    OdgovoriIzbriši
  3. Koja lepota Snježo! Irecept i slike!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelepo izgleda
    Moram da vam postavim jedno pitanjce posto sam skoro probala da napravim ovako nesto isekla sam krompir medjutim kada sam htela da stavim slaninicu izmedju poceo je da puca dole i pola krompira je ostalo razdvojeno i nisam uspela da uradim kako treba imate li neki savet u vezi toga....U NAPRED SE ZAHVALJUJEM

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Treba gusto raditi rezove jer ako su te fetice krumpira deblje onda lakše pukne i naravno ne do dna rezati.. Sigurno i meni jedan ili dva krumpira puknu ali nema veze to se sve nagura u kalup i bude fino ;)

      Izbriši
  5. Pozdrav! Radila sam sve po receptu no dosta krumpira mi je u sredini ostalo sirovo... U čemu bi mogao biti problem? Usput, ono što nije bilo sirovo bilo je jaaaako ukusno :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Krumpir treba odrezati tanko i skoro do dna, naravno paziti da ne pukne. Možete idući put duže peći ili ga prije malo kuhati.

      Izbriši