12. travnja 2009.

Kolač na metre



Sastojci

Tijesto
25 dag brašna
20 dag šecera
4 jaja
2 žlice kakaa
1.5 dl ulja
1.5 dl vode
1 prašak za pecivo

Krema
25 dag šecera u prahu
25 dag margarina
3 dl mlijeka
1 puding od vanilije
1 rebro cokolade



Priprema
Dvije velike tepsije velicine pecnice obložiti papirom za pecenje i upaliti pecnicu na 180 st.C.

Miksati biskvit od žutanjaka, vode i šecera dodajuci ulje, brašno s praškom za pecivo i snijeg od bjelanjaka.

Polovinu tijesta izliti u jednu tepsiju, a u drugu polovinu umiješati kakao pa izliti u drugu tepsiju.

Biskvite ispeci na 180 st.C te za to vrijeme skuhati puding, ohladiti ga pa primiješati pjenasto izraden maslac sa šecerom u prahu.



Kad su pečeni svaki biskivit izrezati na četiri trake i nadjenuti nadjevom. Isto tako premazati i stranice kolaca te posuti naribanom cokoladom. Trake miješati - slagati crne preko žutih.



Kolac rezati koso.

23 komentara:

  1. Zdravo,

    Very nice, od torte. Kušajte, znam već kako se zove Kind.Man kolač u mojoj kući televisore. Super delicious.Danke za prijedlog.
    Pozdrav Jacktel

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno izgleda i okus se čini famozan =) baš lijepo

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala svima na pohvalama. Može biti još malo ljepši, tijesto je čekalo da se pinca dovrši peći pa se nije diglo baš kao inače :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Poštovana!
    Ovaj Vam je recept odličan,ali ima još jedna fora. Koristite 2 kalupa za "srneći hrbat". u jednom pecite žuti biskvit u drugom smeđi. oba stanu u isto vrijeme u pećnicu. Kad se biskviti ohlade režite ih na fete po rebrima. Pa slijedi nadjevanje kremom.Dakle feta žuta, krema, feta smeđa ,krema ....,Fete se slažu uspravno jedna do druge u duljinu. Kolač izgleda kao crv. Ja ga slažem na tacnu po prilici na tri dijela podijelim količinu feta, treba to poslije i smjestit u frižider. Kada ste sve oblijepili kolač omažete ostatkom kreme i prelijete čokoladnom glazurom. Gotov izglda izvana kao rolada ali to nije. Sada je fora u rezanju. Režite pod kutom od 45°. Dobit ćete lijepe kriške kolača sa uspravnim šarama. To Vam je "Metar-kolač" Probajte, vidjet ćete kako lijepo izgleda. Recept Vam je O.k. ali izvedba za taj kolač Vam je ovo što sam napisala. Želim Vam uspjeh
    Alma iz Rijeke

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako pravimoja sestra taj kolac i super je.Ja sam probala jednom ali nije bio dobar kao kad sestra napravi.;-)

      Izbriši
  5. Hvala Alma na "fori" tj.sugestiji, znam za takav način slaganja, čak sam ga davno probala tako složenog kod bivše susjede jesti, a nedavno sam i kupila dva takva kalupa, no ovako ga radim 20 godina i puno je brže. Recept je iz knjige Jugoslavenski kolači iz 1987.g. a nedavno je izašao i u jednoj maloj brošuri o kolačima sa kremom i to baš identičan recept i način slaganja. Traka ukupno ima dva i po metra pa se s punim pravom zove Kolač na metre :)

    OdgovoriIzbriši
  6. ovo mi je divni kolač, simpatičan je u ovoj verziji koju predstavljaš, ja sam do sada znala samo za ovakav način kako piše Alma no to ne znači da se neću odlučiti probati i ovako kao što si ti napravila

    OdgovoriIzbriši
  7. ja sam ga probala pravit kore su suve jel se nicim ne polivaju a fil mi je ukus margarina puno mi je 250g margarina izgledom je isti a ukus razocarenje bar za mene

    OdgovoriIzbriši
  8. Ne znam zašto su Vam kore suhe, ja ga radim dan ranije i kad ostoji super su kore, a margarin - to je već kako kome paše. Ako je dobro izrađen onda se nebi trebao jako osjetiti. No kažem, netko ne voli uopće margarin u kolačima pa bi trebao ovakve kreme zamijeniti nekom drugom možda.

    OdgovoriIzbriši
  9. super je, probala sam, ekstra ukus, i jednostavan!

    OdgovoriIzbriši
  10. super je probala prije par dana!!!

    OdgovoriIzbriši
  11. ciao upravo pravim vas kolac :) jela sam ga nekad davno kod moje tetke prije jedno 15-tak gd. nadam se da ce mi ispast dobar ;) hvala za recept Emina

    OdgovoriIzbriši
  12. Upravo sam ga napravila. :] Sutra cu probati i poslati vam slikicu. :D Cini se da je dobro ispao, nisam mnogo zeznula. Nadam se da je ukusan kao sto izgleda. :3

    OdgovoriIzbriši
  13. krásny blog a nádherné koláče si šikovná :-)

    OdgovoriIzbriši
  14. Predivno izgleda a iz ponovljenog iskustva znam da je fin :))

    Autoškola sa novim vozilima Osijek

    OdgovoriIzbriši
  15. Ja sam upravo napravila, odlican je!

    OdgovoriIzbriši
  16. Jaoo, ovaj kolač se često nalazio na stolu moje bake, moram priznati da je uksan, a nije ni skup:)

    OdgovoriIzbriši
  17. Postovanje imam pitanje kad se tjesto ispece na koliko vam traka ispadne jeli ga prerezete samo popola ili budu iz jedog komada tri trake hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. svako tijesto režete na 4 trake i onda slažete dva kolača od po dvije tamne i dvije svijetle trake.
      puno pozdrava!

      Izbriši