27. travnja 2009.

FBI rukavice - Minjina kuhinjica

Ovog mjeseca u sklopu igre FBI rukavice koju je pokrenula mamajac istraživali smo Minjinu kuhinjicu.

Evo odmah na početku moram reći da sam odmah cijeli blog pregledala, trebalo mi je nekoliko sati, predivan je, pun prekrasnih ideja te sam odmah napravila malo veći popis recepata koje planiram isprobati. Međutim kako ovog tjedna imam privatnih neodgodivih obaveza te sam u tu svrhu usmjerila i sve ovomjesečne izdatke, morat ću isprobavanje Minjinih recepata ostaviti za neku drugu priliku.

Bilo mi je žao ne sudjelovati pa sam se sjetila slavnog Kolača "za 5 minuta", napravila sam ga, slikala i ispao fantastično! Klinci su ga pojeli u minuti i tražili da odmah napravim još jedan. Uglavnom taj sam dan imala desetak prekrasnih slika koje sam sasvim slučajno obrisala, tada mi se stvarno plakalo od muke, klinci su oba kolača pojeli dok sam ja odabrala koje ću sike pustiti i na kraju ni kolača ni slika!! Idući dan sam ovaj kolač radila po treći put i evo slika :)






Osim toga za Uskrs sam isprobala jednu od nekoliko tehnika farbanja jaja koje nam je Minja prezentirala. Odabrala sam Uskršnja "salvet" jaja, jako mi se svidjelo pa ću iduće godine nastojati pronaći malo ljepše salvete i ponoviti ovakvo bojanje jaja.



Minja čestitam ti na predivnom blogu, tvojoj nepresušnoj energiji i mašti kojom nas gotovo svakodnevno obraduješ novim receptom.

Broj komentara: 10:

  1. Prekrasne su salice u kojima se nalazi kolac!

    OdgovoriIzbriši
  2. slikice su ti skroz naskroz fantasticne...

    OdgovoriIzbriši
  3. ja nekako nisam zainteresirana za taj toliko proslavljeni kolač za 5 minuta iako jako lijepo izgleda
    slikice su ti uspjele super i vrijedilo je raditi po treći put :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Mnogo e ubavo draga Masatera. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  5. moram ti pohvaliti slike:) odlične su:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala ti draga Masatera, ljubac :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Super su slikice..zanimljive šalice!..i kolač za svaku pohvalu!

    OdgovoriIzbriši
  8. Jako dobre slike..fora šalice!..i kolač za svaku pohvalu!

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala svima na pohvalama, jako me veseli što vam se sviđaju sličice :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasno ti izgledaju slike,.....
    joj, od kada mene nije bilo, koliko sam ja toga propustila :)
    Al, obecavam, sve cu nadoknadit ;)

    OdgovoriIzbriši