19. travnja 2009.

Moje ukrašavanje torti 1

Često kad radim tortu, ne razmišljam o ukrašavanju sve dok nije gotova, a onda mislim, mislim, mislim, pa ako nemam neku inspiraciju, uvijek se nađe u mom mobitelu neka slika torti koje sam već radila pa onda iz toga nešto iskombiniram. Naravno izuzetak su torte koje radim po nečijoj želji. Baš zato, odlučila sam slike torti koje sam radila skupiti na jedno mjesto, jer ovo je ipak mjesto recepata iz moje bilježnice, a jednom ću i nju slikati onakvu kakva i je - pokapana, žuta...

Ovu sam tortu radila po receptu Torte od oraha s vodom kojeg najviše koristim. Ukrasila sam ju mljevenim orasima, čokoladnom glazurom i kremom koja je navedena u receptu. Kad je torta bila gotova bila sam jako ponosna na sebe, a zašto, eto zato što su na njoj moje prve ružice napravljene wiltonovim nastavcima :)






Ostale torte rađene po ovom receptu:

Torta koju sam radila za Krizmu, ukrašena je tučenim slatkim vrhnjem i perlicama.


Torta za kuma ukrašena je mljevenim orasima, kremom iz torte, čokoladnom glazurom i čokoladnim kapljicama.



I ostale za rođendane ili svadbe :)









Evo ovo su bile torte rađene po istom receptu, ukrašene tučenim slatkim vrhnjem ili mljevenim orasima i čokoladnom glazurom.

Ostale torte uskoro u novom postu :)

Broj komentara: 14:

  1. Prekrasno! Divim se svakome tko ukrašava torte. Ja za to nemam strpljenja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vau, nemam riječi za opisati sve ove torte. Svaka čast!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala svima!! Nisam očekivala tako brzo komentare, totalno ste me obradovali :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozdrav Masatera,

    To su sve prekrasne kreacije. Mega kompliment. Lijepo ...
    primio premija za vas. Jeste li tako dobro, a Holst, premije za mene?

    Hvala i pozdrav Jacktel

    OdgovoriIzbriši
  5. AJME MAJKO =D ovo je očaravajuće, ne mogu se nagledati =D savršeno savršenstvo =) treba ti podići spomenik =)

    OdgovoriIzbriši
  6. Svaka čast! Ja kiksam u tom zadnjem dijelu, u ukrašavanju. Nemam ni smisla ni volje za to. Sve su ti divne!

    OdgovoriIzbriši
  7. Svaka čast!
    Praznik za oči. Inače recept po kojem radite torte je zakon. Varijacija kakve Vam padnu na pamet. Posebno mi je super kada u tijesto stavim 2 žlice kakao-praha. Biskvit bude tamno smeđi, krema bijela ili vanilija (žuta)- kontrast- prekrasno- i za oko i za nepce. Mnogu uspjeha u budućnosti želi Vam Alma iz Rijeke

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala svima ! Jacktelsu za nagradu, Vali, Almi iz Rijeke..
    Gurma, ma kakav spomenik, treba još puno toga naučiti, ali hvala na ekstra komplimentu.

    OdgovoriIzbriši
  9. Svaka čast ti na umijeću!!! Torte su prekrasne a i one ružice mi se jako jako sviđaju!!! :D

    OdgovoriIzbriši
  10. super, ja i nisam neki umjetnik u tome zato se divim ovakvim izvedbama

    OdgovoriIzbriši
  11. stvarno je krasno voljela bi kada bi vidjeli torte koje sam ja radila možda bi imali koji dobar savjet za problematične djelove,dobri savjeti uvjek dobro dođu.Samo nastavite tako danas je malo onih koji razumiju šta znači donjeti na poklon tortu koju ste sami napravili.

    OdgovoriIzbriši