24. travnja 2009.

Margerite

Evo recepta kojeg posvećujem pino. Nisam imala u planu raditi margerite jer mi se ucinilo previše posla, inace ih obožavam :), ali od pino sam dobila kalup uz koji je bio i recept. Eto ja sretna, tri rezanja jednim kalupom uz to i direktno stavljanje u tepsiju :) famozno !!



Sastojci

Tijesto
18 dag margarina ili maslaca
1 cijelo jaje
1 žumance
20 dag šecera
1/2 naribana kora pola limuna
30 dag brašna

Ostalo
šecer u prahu
marmelada ili pekmez

Priprema
Margarin, jaje, žumanjak i šecer dobro izmutiti pa dodati naribanu koricu pola limuna i zamijesiti sa brašnom. Ja sam tijesto ostavila malo u hladnjaku.
Formirati margerite modlom, polovinu cijelih, a polovinu sa rupom. Peci 10-15 min na 180 st.C.



pecene spajati marmeladom i posuti šecerom u prahu.




Ukoliko netko želi svecaniji izgled umijesto marmelade pripremiti fil:

Fil za svecaniji izgled
4 velike žlice šecera
10 žlica mlijeka
2 velike žlice brašna
12,5 dag margarina

Umak za svecaniji izgled
4 velike žlice kakaa
2 velike žlice šecera
1 dl mlijeka
margarina velicine oraha

Šecer ušpinovati. 10 žlica mlijeka u koje je umiješano brašno dodati u šecer, malo kuhati, ohladiti i u hladan fil dodati izradeni margarin.
Gotove margerite umociti u pripremljeni umak.

Broj komentara: 6:

  1. To su mi omiljeni keksići. Baka ih je radila s dva kružića, jedan puni, drugi s rupom, zvala ih je dva i dva skupa. To sam uvijek prevo slistila među božićnim i novogodišnjim kolačićima. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tako su lijepi! Gotovo da bi mih bilo žao jesti!

    OdgovoriIzbriši