7. svibnja 2009.

Moja jednostavna mađarica

Sjecate se, ja sam ona koja voli jednostavno i fino :)
Prije desetak godina, žena mi naruci madaricu za svadbu, nisam imala recept ali joj nisam rekla nego sam recept od neke pite sa vanilin kremom pretvorila u recept za madaricu i bio je to pun pogodak :)

Namjerno su samo tri kore kako bi se moglo poslužiti uz ostale sitne kolace te pojesti u jednom ili dva zalogajcica :)



Sastojci

Tijesto
45 dag glatkog brašna
1 prašak za pecivo
1 vanilija
1 cijelo jaje
1 žutanjak
18 dag šecera
3 jušne žlice kiselog vrhnja
15 dag margarina

Krema
0,5 l mlijeka
20 dag šecera
1 dolcela puding od
cokolade (ili kakaa ili cak vanilija uz više žlica kakaa)
2 jušne žlice kakaa
8 dag margarina
2-3 žlice ruma

Glazura
10 dag cokolade za kuhanje
10 dag margarina

Priprema

Zamijesiti tijesto od navedenih sastojaka te ostaviti u hladnjaku da odleži dvadesetak minuta.

Podijeliti na tri dijela pa svaki razvaljati na velicinu obrnute tepsije od rerne te po korama malo izbockati nožicem ili viljuškom.

Peci na 200 st.C desetak minuta tek toliko da pocne dobivati boju jer je tako najfinija zato paziti da se ne prepece.

Za vrijeme dok se peku kore pripremiti kremu tako da se stavi kuhati mlijeko sa šecerom, pudingom i kakaom. Ja to sve odjednom kuham tako da miješalicom miješam sve dok ne zakuha, a ako je vama lakše možete to uciniti klasicnim redosljedom kuhanja pudinga. Kad je krema zakuhala, maknuti s vatre i dodati margarin, miješati dok se margarin ne otopi pa vratiti opet na vatru da zakuha. Na kraju maknuti s vatre, dodati rum te povremeno izmiješati dok bude napola ohladeno.

U veliku tepsiju slagati prvu koru, namazati trecinom kreme, drugu koru pa drugu trecinu kreme i zadnju koru i ostatak kreme. Na zadnjoj kori može biti samo minimalno kreme te preko nje preliti glazuru koju smo otopili i malo miješajuci ohladili kako se ne bi odmah slila preko rubova kolaca.



Iduci dan rezati na manje kocke. Madaricu cuvati na hladnom.

Savijet:
Pri kuhanju kreme u koju ide mlijeko, posudu u kojoj cemo zakuhati mlijeko poplahnuti hladnom vodom kako bi bili sigurni da se mlijeko nece zaljepiti :)

Broj komentara: 10:

  1. Izvrsna je i sviđa mi se glazura!

    OdgovoriIzbriši
  2. moj omiljeni kolac, a ova verzija mi je odlicna!

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam ljubitelj madzarica, ali ovo moram probati, jako fino izgledaju!

    OdgovoriIzbriši
  4. volim mađaricu ali ju rijetko spremam, moja baka ju jako često spremi tako da ja nemam potrebe :)
    ova je super

    OdgovoriIzbriši
  5. Mmm super, could you take me a piece? Kisses!

    OdgovoriIzbriši
  6. Pozdrav Masatera,

    Opet, ekskluzivnu izradu. Super ukusni. Kompliment

    Pozdrav Jacktel

    OdgovoriIzbriši
  7. Moj favorit među tradicionalnim kolačima! Prekrasna ti je!

    OdgovoriIzbriši
  8. godinama radim po vašem receptu i najjj je , hvala <3

    OdgovoriIzbriši