3. lipnja 2009.

Cappuccino sladoled

Velika mi je želja bila napraviti sladoled s okusom cappuccina, obožavam ga, uživam u njemu i zato želim podijeliti s vama recept za ovaj mmmmmm sladoledddd :)



Sastojci

5 bjelanjaka
10 jušnih žlica šecera
5 žutanjaka
5 dl slatkog vrhnja
1 vanilin šecer
1 dl mlijeka
5-6 punih jušnih žlica cappuccina u prahu (classic)


Priprema

Zagrijati mlijeko pa u njega umutiti cappuccino u prahu i to žlicu po žlicu kako se nebi stvorile grudvice. Miješati toliko dugo dok se sav prašak ne otopi zatim smjesu ohladiti.

Istuci bjelanjke u cvrsti snijeg dodavajuci žlicu po žlicu šecera. U snijeg dodavati jedan po jedan žutanjak i miksati dalje dok ne potrošimo sve žutanjke.

U drugoj zdjeli umutiti slatko vrhnje sa vanilin šecerom (bez kremfixa i slicnih
ucvršcivaca)ali paziti da ne bude previše izraden, neka bude cvrst ali kremasto cvrst, dalje nemojte miksati.

Zatim šlag dodati u smjesu od jaja i dobro izmiješati.

Na kraju dodati pripremljeno mlijeko sa cappuccinom u prahu koje smo prethodno ohladili. Dobro izmiksati, spremiti u plasticnu posudu i staviti u zamrzivac, najbolje preko noci.



I zapamtite, ne brzajte nego uživajte u miksanju sastojaka, nemojte brzati nego guštajte jer ce vam ova pjenasto-kremozna smjesa s dodatkom cappuccina za par sati dati poseban užitak :)

Po želji sladoled prije konzumiranja preliti ohladenom kuhanom kavom :)

Recept za sladoled od vanilije i cokolade.

Broj komentara: 8:

  1. oh i ovo je super sladoled, morat ću ga probati

    OdgovoriIzbriši
  2. Upravo sam pojela sladoled ali mogla bi i ovaj jer izgleda tako fino, kremasto... ma božanstveno...

    OdgovoriIzbriši
  3. Nemam rijeci, samo cu ponoviti -prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zaista mamljiv.
    Ostavila sam ti nagradicu na Delicious For Kids!

    OdgovoriIzbriši
  5. Fantastikan sladoled! Bellissimo ;-)Baci

    OdgovoriIzbriši
  6. Eh sto volim domaci sladoled, a ne pamtim kada sam ga pravila...

    OdgovoriIzbriši
  7. ja sam ga puno puta radila po tvom receptu, a radila sam ga i od jagode i kokosa (takoder po tvom receptu) i tako je fin da nemam rijeci!!! hvala ti na ovome:D

    OdgovoriIzbriši