27. svibnja 2009.

Sladoled - vanilija i čokolada

Hm, zašto sladoled, pa zna se, vručine su tu, a tko ne obožava sladoled?? Mislim da je malo takvih.

Kad kraj sebe imate djecu onda zaista treba veća količina sladoleda ako ga uopće želite probati, a o nekom većem užitku sa voćem ili slično ako sladoleda nemate dovoljno možete samo sanjati :)



Uglavnom, odlučila sam ovog ljeta isprobati nekoliko recepata koje sam već odabrala pa vidjet koji mi se najviše sviđa. Prvo sam napravila po receptu koji imam godinama napisan na malom papiriću, malo sam ga morala potražit ali srećom imam jako dobro vizuelno pamćenje pa sam znala kakve je veličine i kakva su slova :). Uvijek sam ga radila sa šlag pjenom iz vrećice, a ovog puta sam koristila slatko vrhnje i moram priznati da je ispao puno bolji, punog okusa, kremozan, bez iglica..



Planirala sam napraviti tri okusa: vaniliju (osnovni recept), čokoladu (s dodatkom otopljene čokolade za kuhanje) i jagodu (s dodatkom ekstrata od jagode), ali sam se na kraju odlučila malo više pažnje posvetiti čokoladi te sam pola količine ostavila vaniliju a u preostali dio dodala čokoladu. Moram priznati da iako jako volim vaniliju, čokolada me oduševila posebice zato što sam mogla grickati sitne komadiće kao u stračateli :)



Evo osnovnog recepta:

Vanilija

5 bjelanjaka
10 žlica kristal šecera
5 žutanjaka
5 dl slatkog vrhnja
1 vanilin šecer

Čokolada:
2 rebra cokolade-otopljene za
cokoladni sladoled
2 rebra cokolade za kuhanje
nareckane na sitne komadice

za ostale okuse birajte po želji..
- neški ekstrat od jagode,
limuna, banane ili slicno



Priprema
Istuci bjelanjke u cvrsti snijeg dodavajuci žlicu po žlicu šecera. U snijeg dodavati jedan po jedan žutanjak i miksati dalje dok ne potrošimo sve žutanjke.

U drugoj zdjeli umutiti slatko vrhnje sa vanilin šecerom (bez kremfixa i slicnih ucvršcivaca)ali paziti da ne bude previše izrađen, neka bude čvrst ali kremasto čvrst, dalje nemojte miksati. Zatim šlag dodati u smjesu od jaja i dobro izmiješati.
Staviti u plasticnu posudu i u zamrzivac.



Ja sam u pola smjese dodala otopljene i nasjeckane cokolade, a ponekad napravim u tri okusa: vanilija, cokolada i u treci dio dodam ekstrat jagode.

Od ove kolicine dode cca 2 l sladoleda.

Evo sladoleda u izvedbi Jubistache .

Broj komentara: 17:

  1. savrsen i bez iglica:) definitivno cu ga raditi:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Obožavam,sva tri okusa...baš kremast i prefin izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  3. mmmmmmmmmmmmmmm...sladoled,cim prizdravim,eto me na kafe,ostavi mi malo od vanilije :)

    OdgovoriIzbriši
  4. pravila sam ovakav sladoled i zaista je savrsen...a tvoj izgleda bozanstveno :)

    OdgovoriIzbriši
  5. mmm gelato! izgleda super kremast!

    OdgovoriIzbriši
  6. apsolutno savršeno, baš ću to morati probati =) oduševljava me

    OdgovoriIzbriši
  7. Vau, ovaj sladoled izgleda totalno super. Morat cu to probati definitivno!

    OdgovoriIzbriši
  8. obožavam sladole, ovaj je super
    ja sam isto već isprobala nekoliko kombinacija no moram to još prepisati na blog (malo sam u stiski s vremenom no valjda ću stići)
    pozdrav ostavljam

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala svima na ljepim komentarima :)
    Pull nema problema, javi i ja ga spremim :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Nikako da naletim na sladoled bez"iglica"...nadam se da sam na dobrom putu :)

    OdgovoriIzbriši
  11. emina, drži se uputa i vjerujem da ćeš biti zadovoljna :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Che bello questo bicchiere di gelato , buono !

    Grazie per essere passata dal mio blog anche il tuo è molto bello !

    OdgovoriIzbriši
  13. bas je fino upravo se obitelj sladi :D

    OdgovoriIzbriši
  14. Kremast, ukusan.. ali za moj ukus, presladak. Iduci put cu staviti koju kasiku manje secera.. U svakom slucaju, odlican!

    OdgovoriIzbriši
  15. Kako termicki neobradena jaja nije mi jasno u vrhnje na sta to lici

    OdgovoriIzbriši
  16. Lijepo.. miksati dok ne postanu ful kremasta :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Odličan . Samo kad ga pravivim svega 4 puta više stavljam . :)

    OdgovoriIzbriši