13. listopada 2009.

Keksi na mašinu

Sjećate se kako su naše bake uvijek imale u limenim kutijama spremljenu zalihu ovakvih keksića na mašinu :)





Recept sam već upisala u postu sasvim obični keksići, a sad evo i sličica keksa na mašinu po identičnom receptu.



Broj komentara: 10:

  1. Nemam mašinu za meso tako da nikad nisam sama radila ove kekse. Inače samo pogled na njih me podjeća na nešto domaće, ugodno i starinsko. Baš su posebni u svojoj jednostavnosti. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Obožavam limene kutije. Kod mene su one pune konca, dugmeta i sličnih dodataka. Keksići su baš slatki.

    OdgovoriIzbriši
  3. Da, draga mirišu na djetinjstvo, topal i ugodan dom¨.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja imam tu mašinu..i sad si me podsetila da bih mogla opet da ih pravim. Ne znam da li su nam isti recepti, ne mogu baš sve da ih upamtim u detalje he he he :)
    Ovi tvoji izgledaju tako fino i primamljivo...

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlični su,i moja ih mama često peče!..i još su bolji kad malo odstoje....

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako divno izgledaju,svi podjednaki!

    OdgovoriIzbriši
  7. Keksi koji mirisu na detinjstvo, super su.Imam masinu za meso ali ne i onaj dodatak za keks.Hvala za recept, pozdrav!

    OdgovoriIzbriši