2. lipnja 2009.

Zaliveni kolač sa trešnjama

Nisam baš velika ljubiteljica kolača sa trešnjama ili višnjama.. ali kolega je naposao donio puno, možda i 5 kg trešanja i u šali su komentirali da ću ja nešto ispeći i eto ja pristala :)
Kolač sam radila prema receptu sa Chrochefa



Mirišljavo prhko tijesto, trešnje i preljev.... na kraju su me ipak osvojili :)



Tijesto

4 jaja
15 dag šecera
1 naribana limunova korica
prstohvat soli
30 dag brašna
pola praška za pecivo
20 dag omekšalog maslaca ili margarina

Preljev

2,5 dl kiselog vrhnja
5 dkg šecera
2 jaja
2 vanilin šecera
1 puna žlica gustina

Ostalo

50 dag ocišcenih trešanja (ili višanja)
ulje za lim
brašno za lim
šecer u prahu za posipanje kolaca

Priprema



Trešnje oprati i izvaditi im koštice.
Ukljuciti pecnicu na 200 st.C.

Tijesto:
Izmiksati jaja sa šecerom, limunovom koricom i malo soli. Dodati omekšali maslac i brašno pomiješano sa praškom za pecivo.

Tijesto (bit ce to mekano prhko tijesto) rasporediti u namašcen i pobrašnjen lim velicine cca 35×27 cm te staviti peci u zagrijanu pecnicu na 200 st.C 10 minuta!

Dok se tijesto pece za preljev promiješati kiselo vrhnje sa šecerom, jajima, vanilin šecerom i gustinom.



Tijesto nakon 10 minuta izvaditi iz pecnice, rasporediti po njemu višnje i sve zajedno preliti preljevom. Vratiti u pecnicu na 25 minuta.



Peceno po želji posuti šecerom u prahu ali ako vam kao meni, ostanu trešnje pri vrhu, onda šecerenje nije potrebno.

Broj komentara: 8:

  1. Eee draga, moje li predi liagane takiva prelsti da gledam? Prastaj malko za zakuska :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasno iako sumnjam da bih ja stigla napraviti kolač, obožavam trešnje tako da ih uvijek prije potamanim :)

    OdgovoriIzbriši
  3. obozavam tresnje, kolacic izgleda savrseno!

    OdgovoriIzbriši
  4. lepo izgledaju, a još su i ukusni. Ja potrošila moje trešnje s drveta...ukućani se oblizivali i tražili još :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala svima na lijepim komentarima :)
    oggy-design studio drago mi je što ste vam se svidio kolač :)

    OdgovoriIzbriši