14. srpnja 2009.

Muffini s jabukama i cimetom

Danas sam pregledavala izlistane recepte i odvojila isprobane.

Iskoristit ću ovo vrijeme odmora od blogerskih igrica da u svoju bilježnicu upišem i recepte koje sam isprobala i svidjeli su mi se pa ih planiram još raditi :)



Danas sam odlučila iskoristiti jabuke koje stoje već nekoliko dana, a nitko ih neće pojesti. Radila sam muffine po receptu biljkupinovo kako sam ih radila već nekoliko puta. Svidjeli su mi se zato što su mirišljavi, kuhinjom se širi miris jabuke i cimeta, a osim toga sočni su i idući dan :)



Original recept možete vidjeti ovdje.

Za ove je muffine potrebno:

2 veće jabuke
sok od pola limuna

25 dag brašna
1 prašak za pecivo
pola žlićice sode bikarbone
15 dag šećera
1 vanilin šećer
1 žličica cimeta
1 jaje
1 dl ulja
2 dl jogorta ili kiselog vrhnja

šećer u prahu za posipanje



Jabuke očistiti i naribati na veći otvor ribeža pa ih pomiješati sa limunovim sokom.

Uključiti pećnicu na 180 st.C.

Pomiješati suhe sastojke: brašno, prašak za pecivo, šećer, vanilin šećer, cimet i sodu bikarbonu. Zatim dodati jaje, ulje i jogort. Kad je dobro promiješano dodati jabuke.

Puniti kalup ili košarice i peći u predhodno zagrijanoj pećnici 30 min na 180 st.C.

Pečene ostaviti par minuta da se ohlade u kalupu pa ih izvaditi i posuti šećerom u prahu.

Broj komentara: 14:

  1. probala sam te muffine, super su

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je kombinacija jabuke i cimet savrsena!
    Pravicu!

    OdgovoriIzbriši
  3. bas su krasni, moram ih i ja probati!

    OdgovoriIzbriši
  4. obožavam jabuke u biskvitima...baš daju posebnu sočnost i aromu...još kad ima i cimeta...uff :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni su super, sviđa mi se miris cimeta, a moram reći da ga prije FBI-rukavica - kad smo istraživali NLO blog nisam previše koristila. Tamo je post o cimetu i ja ga sad odlučila više koristiti :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Imala sam jedan sličan recept za muffine koji su mi bili odlični, a i znam da su se mnogima svidjeli. Trebala bi ih opet napraviti pa objaviti recept! :)
    Tvoji izvrsno izgledaju! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Jest da sam muško ,ali sam ih napravio,;) :D, i odlicni su , hehe, hvala na receptu :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Muffini isprobani i odlični su...jabuke se ni ne osjete,a miris cimeta očarava...:-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Mmmmm,upravo napravila,savršeni! :) hvala

    OdgovoriIzbriši