4. kolovoza 2009.

Kinder Pingvin

Kolač koji će se svidjeti svima, naročito djeci :)



Sastojci:

Biskvit:
5 jaja
5 jušnih žlica šećera
5 jušnih žlica brašna
2 jušne žlice kakaa
1 prašak za pecivo

Krema:
0,5 l mlijeka
4 jušne žlice gustina
5 jušnih žlica šećera
25 dag margarina
1 vanilin šećer

Glazura:
20 dag čokolade za kuhanje
20 dag margarina



Priprema:

Tijesto:
Žumanjke i šecer pjenasto umutiti, dodati brašno izmiješano s pecivom i snijeg od bjelanjaka. Manji četvrtasti lim (30 x 23) obložiti papirom za pečenje, uliti tijesto i staviti peci u zagrijanu pećnicu na 180 st.C.

Krema:
Gustin promiješati sa malo hladnog mlijeka. Ostatak mlijeka zakuhati, dodati razmuceno brašno te kuhati uz miješanje dok se krema ne zgusne. Kremu ohladiti pa dodati dobro umućen margarin sa vanilin šecerom. Odvojiti tri žlice dobivene kreme.

Glazura:
Margarin i čokoladu rastopiti pa podijeliti na dva dijela.



Slaganje:

Biskvit prerezati na dvije polovice.

Na donju polovicu premazati polovinu kreme, poravnati te preliti polovicom čokoladne glazure i staviti u hladnjak da se glazura stegne.

Kad je glazura dovoljno očvrsnula na nju namazati drugu polovicu kreme, pokriti gornjim dijelom biskvita, namazati ga tanko sa tri žlice kreme koju smo ranije odvojili te preliti preostalom čokoladnom glazurom i spremiti u hladnjak.

Broj komentara: 9:

  1. Comè venuto benissimo e che buoni!

    OdgovoriIzbriši
  2. Aaaaa! Jednom sam probala kupovni Pingui i odusevila se ukusom. Presladak je, ali dooobar. Ovo ne bih smela ni da pomislim da pravim, da se ne navucem, ne, ne :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga moja, perfektni sa... ja volim jedin kolac. Kiss

    OdgovoriIzbriši
  4. I know this recipe and is really delcious !

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivno izgleda,radila sam ga jednom daaavno,samo nije mi bas ta cokolada preko slatke pavlake bila uspesna,sve mi se rastopilo.

    OdgovoriIzbriši
  6. uuu, ovo obožavam! radila sam ga jednom po receptu violet-love i bio je fenomenalan...ova tvoja verzija izgleda fantastično!

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako mi se sviđa ovaj recept i mislim da ću ga isprobati u okviru FBI-a, molim te možeš li mi reći koliki je taj lim? Barem od prilike?

    OdgovoriIzbriši
  8. Moj je veličine 30 x 23 cm, upisat ću i u recept :)

    OdgovoriIzbriši