20. kolovoza 2009.

Pizza pužići

Mirjana ili Ruza123, moja davna sugrađanka koju nisam poznavala, u biti ni sad se ne poznamo osim ovako virtualno, posebno mi je draga osoba naročito zato što mi se prilikom samih početaka mojih aktivnosti na coolinarici prva javila privatnom porukom, a moje srce je tada bilo beskrajno sretno što mogu kontaktirati sa nekim tko je tako daleko od mene.



Poruka je glasila "Htjela sam te samo pozdraviti jer sam i ja dugo zivila u Puli!
.............................. (mjesto stanovanja i posla i par pitanja)....
Pozdrav iz Australije!
Mirjana

Nije mi tada odmah bilo jasno koje je vrijeme u Australiji, koji dan slijedi pa mi je odmah i objasnila. Bilo je to 9. rujna prošle godine, inače obožavam ovaj datum zbog toga što nekoliko mojih dobrih prijateljica baš taj dan ima rođendan.

Pratim slike i recepte koje objavljuje ali sam ih tek ovog ljeta isprobala nekoliko i kad bi o tome pisala poseban izvještaj rekla bi ovako "Recepti su joj odlični, vrijedna je, piše i isprobava nove recepte, zato bi voljela jednog dana vidjeti i njen blog i druženje u blogerskim igricama :)".



Kako u ovu "bilježnicu" upisujem recepte koji mi se jako svide te ih planiram i dalje koristiti, a tko zna možda nekad zatrebaju i mojoj djeci pa će im ovi recepti biti uvijek na raspolaganju gdje god da ih put nanese :) tako moram učiniti i sa receptom za pizza pužiće.



Ovo je jako jednostavan recept koji sam tek nedavno otkrila, isprobala prije četiri dana i jučer za rođendanski party radila trostruku dozu, svima se svidio te su neki i zatražili recept :)



Sastojci koje sam ja koristila su:
Tijesto:
30 dag brašna
1/3 praška za pecivo
185 ml mlijeka
5 dag masti (ili maslaca)

Nadjev:
8 žlica pasirane rajčice (po želji kečap)
10 dag hamburger salame (pancete, šunke ili sl)
10 dag sira gaude
origano



Priprema:

Od navedenih sastojaka umijesiti tijesto, mikserom ili u multipraktiku.

Istresti ga na radnu površinu te razvaljati na veličinu cca 30 x 30 cm.

Premazati pasiranom rajčicom, posuti šunkom, prekriti sirom i posuti origanom.



Sve zajedno zarolati u roladu i rezati na 12 feta.

Složiti fete u tepsiju i ponovo posuti origanom.



Peći u prethodno zagrijanoj pećnici na 200-220 st.C oko 20 minuta.



Evo kako izgleda u presjeku :))

23 komentara:

  1. jako si me obradovala,puno ti hvala,za svaku tvoju pisanu rijec...!!!!!blog mi se svida,svidaju mi se djevojke,zene,koje su vec tu,ali ja nisam za to,no mozda kad budem vise znala,sta i kako uraditi,za malo mog slobodnog vremena..do tada ja cu da uzivam u tvojim delicijama ovog bloga !!pozdrav !!Mirjana

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma nije ti to ništa komplicirano, sve upute ti pišu, tebi čak puno jednostavnije jer ja sam slaba sa engleskim. Kad dobiješ volju lako ćemo ti pomoć.
    Hvala tebi što smo se bar ovako upoznale !! Pozdrav iz sunčane Pule :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Fino izgledaju pužići..pizzu naravno obožavam! Odličan recept!

    OdgovoriIzbriši
  4. Coolinariku već dugo ne pratim pa mi neki zanimljivi recepti promaknu. Ovo je jedan takav.
    Fora su mi pužići, mislim da bi bili odlični za tulume kao snack s nogu, a jako su dekorativni: :)

    OdgovoriIzbriši
  5. OOooo draga moja, volim jedna pizza :) Imam nagradi za teb :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala svima na lijepim komentarima!
    Andrea ovi su pužići baš super za tulume, ja sam ih radila kćerci za rođendan, jeli su ih djeca i odrasli i svima su se svidjeli :)
    Hvala draga Maria!

    OdgovoriIzbriši
  7. koliko je 1/3 u žličicama?sorry ako je pitanje malo glupo....

    OdgovoriIzbriši
  8. Stavi pola ili malo manje one male vrečice praška za pecivo i bit će ok.

    OdgovoriIzbriši
  9. Thx,idem sad raditi..mora li mlijeko biti mlako,a maslac iz frižidera?

    OdgovoriIzbriši
  10. Mlijeko ne treba biti mlako ali nemoj stavit niti ledeno :), maslac možeš malo zmekšati makar vilicom.

    OdgovoriIzbriši
  11. Thx,sad se peču,vidit ćemo kakve će bit za 20 minuta

    OdgovoriIzbriši
  12. Nisu loši,malo možda fali soli,ali ukusno je, i dosta brzo gotovo...barem sliče tvojima

    OdgovoriIzbriši
  13. bok.znam da je smjesno ali mozes li reci koliko je 30 dag brasna u gr i 185 ml u dcl

    OdgovoriIzbriši
  14. 30 dag = 300 grama
    185 ml = 1,85 dl
    Pozdrav!!

    OdgovoriIzbriši
  15. Ja sam ih probala,fenomenalni su,dodala bi samo so u testo.Hvala za ovaj divan recept!

    OdgovoriIzbriši
  16. ajmeee ovi pužići fenomenalno izgledaju...već me mužić pita kad ću ih praviti...hahaha
    Baš smo se "navukli" na Vaše recepte!!!

    OdgovoriIzbriši
  17. Hvala za recept a i anekdotu, više puta je isproban, tijesto je super.

    OdgovoriIzbriši
  18. Ja uvijek pravim s ledenim mlijekom i margarinom iz frizidera, multiptaktik sve odradi :)

    OdgovoriIzbriši