6. studenoga 2009.

Super krempite

Recept sam dobila od seke, predobar je, krema je odmah cvrsta, a brže su gotove nego bilo koji kolac sa kremom :)! Nisu preslatke, a kad ih probaju vole ih i oni koji ne jedu kolace!!!!



Sastojci za 40 komada
500 g listanog tijesta (za dvije kore)
2 litre mlijeka 2,8 mm
0,5 litre vode
6 jaja
6 velikih žlica glatkog brašna
200 g gustin
3 vanilin šećera
250 g šećera
7 dl slatkog vrhnja
2 kremfixa
šecer u prahu



Priprema
Lisnato tijesto razvaljati pa ispeci na okrenutoj tepsiji veličine od 30x35 do 35x40 cm. Prije pecenja, tijesto malo izbosti vilicom.

Moj nacin kuhanja krempita:
Staviti u veliku posudu prvo vodu, zatim: mlijeko, žumanjke, vanilin šecer, 20 dag šecera, brašno i gustin. Naravno kako koji sastojak dodate tako malo promiješajte mutilicom. Sad povremeno promiješajte sastojke, a kad primjetite da je vec dosta zagrijano, pocinje se pomalo na dnu zgrušavati, miješajte energicnije neprekidno dok ne zakuha. Kad je krema zakuhala, opet ju možete laganije miješati još desetak minuta jer sad više nece zagoriti niti se napraviti grudvice.



Maknuti kremu sa štednjaka. Umutiti bjelanjke i 5 dag šecera u cvrsti snijeg pa ga umiješati u toplu kremu. Ovaj je postupak osim samog sastava krempite jako bitan jer se šlag ne smije razvodniti nego trebaju ostati male rupice. Ja to lagano miješanje izvedem tako da mutilicom dio snijega potisnem u kremu pa polukružno mutilicu podignem na drugom djelu posude natrag i preostalu kremu sa mutilice energicno tresnem u zdjelu i tako sve dok ne potrošim snijeg. Ne znam koliko sam jasno opisala, ali vjerujem da vecina radi ovakve kreme pa ce svatko primjeniti svoj sistem.

Gotovu kremu izliti na koru koju smo stavili u najširi duboki pleh te pustiti da se ohladi.



Umutiti slatko vrhnje, dodati 1-2 kremfixa. Ohladenu kremu po vrhu viljuškom lagano
ogrebati da postane hrapava kako se kasnije nebi odvajao šlag od kreme :), namazati
šlagom i poravnati ga.

Na kraju, drugu koru odrezati na kvadratice kako bi nam bilo lakše rezati krempite i složiti ih na šlag, staviti još pola sata u hladnjak pa rezati krempite, posuti šecerom u prahu i uživati :)



Napomena:
Naravno kremu možete skuhati i po onom sistemu da se svi sastojci pomiješaju u pola litre vode pa dodaju u kuhano mlijeko i kuhaju dok se zgusne..
Ja naravno volim kad imam manje suda za prati pa sve kuham odjednom :)))
Krema se može koristiti i za princeze :)

Broj komentara: 27:

  1. Joj, ne ovo uvece...Divno izgledaju, bas se vidi da su cvrste.

    OdgovoriIzbriši
  2. Stvarno dobro izgledaju. Ja se danas spremam raditi kremšnite po prvi puta. Baš me zanima što će ispasti :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala!
    Bit će dobre sigurno, ako imaš neki provjereni recept. Ukoliko nema puno žumanjaka i ako nije punomasno mlijeko onda su krempite čvršće.

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš su čvrste.Famozno si ih napravila!

    OdgovoriIzbriši
  5. ovo su najljepse kremsnite koje sam ikada vidjela!

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlične , savršeno izrezane i baš jako primamljive...

    OdgovoriIzbriši
  7. Vrlo ukusno izgledaju. Mene su uvijek kremsnite privlacile, ali se nikada nisam usudila da ih pravim. Mozda cu jednom pokusati po tvome receptu.

    OdgovoriIzbriši
  8. Baš sam ih radila neki dan. Moj dragi je lud za njima tako da se već osjećam ko tata-mata za kremšnite. :D :D Moj recept je u osnovi vrlo sličan samo manjih količina.
    Tvoje su jako, jako lijepe! :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Delicious and beautiful dessert! Have a nice weekend dear!

    OdgovoriIzbriši
  10. it's perfect!we call creamschnite this cake!

    OdgovoriIzbriši
  11. Beautiful presentation! Looks yummy!

    OdgovoriIzbriši
  12. Prekrasno! Kako ispeći lisnato a da bude savršeno?Nisam nikad pekao nešto što ide naopako na prazan pleh...;)

    OdgovoriIzbriši
  13. Denis razvaljaš tijesto pola cm šire od okrenute tepsije, položiš na nju, nije potrebno da ju prije namažeš jer će ti lisnato pustit masnoću. Tijesto malo viljuškom izbodeš da izbjegneš ono veliko napuhavanje veće površine. Pečeš na 200-220 st i kad se razlista i dobije svjetlu boju je gotovo.

    OdgovoriIzbriši
  14. Uh sto dobro izgleda. A koliki ti je taj pleh, tj. na koliko razvuces koru? I sta je "pakovanje" lisnatog testa, 500 g?

    OdgovoriIzbriši
  15. Evo ispravila sam količinu tijesta, to je paket od 500 g, unutra su dva komada lisnatog.
    Moj pleh je unutarnjih mjera 33x38 cm ali može biti malo manji ili veći. Moj je dubok cca 5,5 cm. Krema je odmah dovoljno čvrsta pa ako je pleh i niži, krema se neće razliti preko već ju se može po rubovima lijepo oblikovati centimetar - dva i bez stranica .

    OdgovoriIzbriši
  16. Hvala ti, i koliko se vremenski peče,cca 15-20 minuta?

    OdgovoriIzbriši
  17. Denis, ne znam točno napamet, nisam se sjetila pogledati na sat, peče se kratko 5 - 10 min, vidjet ćeš kad se tijesto digne-izlista i čim počne poprimati zlatnu boju izvadi ga i ostavi na radnoj površini da se ohladi. Nemoj ga dugo peč da bude smeđe boje jer onda baš i nije dobrog okusa..
    Onaj ljepši ostavi za na vrh krempita. Morat ćeš mi poslat još koju sličicu isprobanih kiflica ili ovih krempita, inače će ostali misliti da se šališ ;)) Pozdrav i sretno !!

    OdgovoriIzbriši
  18. Ha-ha,nema problema,vjerojatno ću raditi sutra!

    OdgovoriIzbriši
  19. Jel mogu koristiti slatko vrhnje,sania,mislim da se tako zove..koje si ti koristila

    OdgovoriIzbriši
  20. Može sania! Taj najčešće koristim :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Thx,čini mi se bolje od hople i sličnih takvih. Sutra ću raditi pa javim dal je uspjelo!

    OdgovoriIzbriši