2. veljače 2010.

Jednostavne stvari

Odazivam se pozivu Male kuharice za sudjelovanje u povećanju iznosa za pomoć nastradalima na Haitiu.

"Jednostavne, male stvari su najčešće ono što nas svakodnevno čini sretnima. Koje su to stvari koje nas ispunjavaju veseljem i srećom, koje ne koštaju ništa i koje nam, ustvari, leže na dlanu i dohvatu.........."

Evo samo nekih situacija koje me čine sretnom :)



Volim trenutke kad sa djecom slušam muziku i brbljamo sto na sat, tada nas Sara redovito prekida svojom pričom ne mareći što ostali nisu dovršili svoju misao..

Još više volim onih pola sata kad nema u stanu nikog osim mene (to se događa možda jednom mjesečno..), tada "slušam tišinu" :))))



Veselim svakom zajedničkom odlasku sa sekom na kavu ili bar susret sa njom i nećakinjom .. eh taj mali zvrk mora mi uvijek ispuniti srce svojim šarmantnim osmijehom ;)



Volim more, jedva čekam da završi ova zima, veseli me svaki odlazak na plažu posebno ujutro rano dok još nema gužve, a more je onako čisto, mirno, površina "kao ulje".

I obavezno moram po ne znam koji pot napomenuti da se obožavam smijati, ali onako od srca pa do suza :))



Eeeeee ovo je bila prava gimnastika od smijanja :)))

3 komentara:

  1. ako nisam zakasnila,pridruzila bih se samo komentarom??
    Svakodnevno me cini sretnom, moja obitelj,zdravlje i ljubav najmilijih

    OdgovoriIzbriši
  2. ovo sta si napisala je predivno...tako ugodno za procitat i vidit. upravo ti osmjesi, i tvoj i svih oko mene- to je ono sta me cini sretnom. jos jednom, predivan clanak!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala na podršci! Barem dvije stvari imamo zajedničke: obožavam plažu u rano jutro - sve čisto, mirno, oseka, nikoga nema - i isto se volim smijati do suza!

    OdgovoriIzbriši