6. veljače 2010.

Zapečene školjke sa sirom

Anđeli postoje, samo nemaju uvijek krila i zovemo ih prijateljima…

Recept posvećujem jednom od mojih anđela – svojoj dragoj prijateljici Silvani, toliko je draga osoba, toliko pozitivna i puna ljubavi kojom zrači oko sebe. San o posebnoj osobi koja mi pomogne u nevolji i susret nekoliko mjeseci kasnije, prvi pogled i trenutna simpatija urodila je istog trenutka posebnom povezanošću, a prilikom samog upoznavanja otkrila sam podudarnosti sa osobom iz sna. Moja Silva je osoba koju mogu usporediti samo sa dobrom majkom ili upravo anđelom...



Ovo je sasvim običan recept, nastao kombinacijom sastojaka koji su se trenutno našli u mom hladnjaku, a zašto sam upravo ovaj recept povezala sa Silvanom to će ona znati :) Hvala ti Silva što te imam, sretna sam što si mi prijateljica i onda kad te ne vidim ili čujem, jer znam ... tu si negdje kraj mene ...



Sastojci za 4 osobe:

40 dag školjkica (tijestenina)
25 dag posnog svježeg sira
2 dl kiselog vrhnja
3 jaja
5 dag ribanog parmezana
15 dag gaude
2 dl pasirane rajcice
origano



Priprema:

Paštu kuhati u slanoj vodi 10 minuta. Za to vrijeme vilicom dobro izmiješati svježi sir, kiselo vrhnje, jaja i ribani parmezan te ukljuciti pecnicu da se grije.

Kuhane školjkice dobro ocijediti.

U zemljanu ili vatrostalnu posudu staviti malo nadjeva, ubaciti školjkice, preliti preostalim nadjevom i dobro promiješati da svaka školjkica poprimi sirnog nadjeva.
Poravnati, preliti pasiranom rajcicom, preko nje naribati gaudu i posuti origanom.



Peci 20 minuta na 200 st.C u prethodno zagrijanoj pecnici. Gotovo ostaviti par minuta da se hladi pa poslužiti.




Napominjem da je ovo jelo zasitno kao primjerice lazanje..

Broj komentara: 7:

  1. I ovo ću isprobati!!!Ti znas da si mi posebno draga i naravno da sam u tebi uvek imala iskrenu prijateljicu!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti! Istina je i nakon dužeg vremena kod nas ostala iskrenost i to je baš lijepo u svakom druženju bilo osobno susretima ili ovako virtualno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prijatelji oplemenjuju naše živote. Ti si iskrena i osjećajna osoba i posebno si mi draga zato što se voliš smijati. Odličan, jednostavan recept!

    OdgovoriIzbriši
  4. sretni su oni koji te imaju za prijateljicu. i ja te imam :) da se i smijemo i placemo zajedno!
    umjetnica si i u kuhanju i u prijateljstvu, to se vidi u slikama i u riječima.
    pusa, N!

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala Snježo i Ninočka! Obje ste mi posebno drage :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Kada sam pročitala "školjke" već sam se malo prestrašila, ali ipak...Mislila sam da se radi o pravim školjkama koje obožavam, ali su rijetke za nabaviti, a i skupe su. Ovo je sasvim prihvatljiva varijanta.
    Što se tiče prijatelja, rijetke su to biljke i tek se u pravoj nevolji pokaže tko je kakav. Kadkada se strašno iznenadimo, i pozitivno i negativno. Neki, za koje smo mislili da su nam pravi prijatelji (toliko toga imamo zajedničkog...) pobjegnu glavom bez obzira, a neki drugi pokažu se kao oni pravi.

    OdgovoriIzbriši
  7. mmm.volim volim..jako volim ovakva jela....:-))

    OdgovoriIzbriši