6. siječnja 2011.

Mačak u vreči

Vjerujem da će ova godina biti puno bolja od protekle i da neću imati toliko tehničkih problema kao u 2010.g. kad su mi baš svi aparati za komunikaciju zakazivali: od mobitela, foto aparata, monitora, računala (nekoliko puta pa i sad pred Novu godinu), do routera kojeg mi je T-com riješio taman na Silvestrovo. Veći sam dio ovih problema riješila krajem godine, malo se i počastila povodom rođendana, ostaje još samo foto aparat za čiju se nabavku moram malo strpiti.


U igri FBI rukavice koju je pokrenula mamajac, tijekom 11. i 12. mjeseca 2010. g. pod istragom je bio Mignonnin blog La cuisine creative. U malom zakašnjenju postavljam receptić za koji ću naknadno izmijeniti slike.

Recept mačka u džaku našla sam kod mignonne na coolinarici i iskoristila ga za grickanje sa rođendanskim gostima :) bilo je to simpatično otkrivanje novih okusa. Jako nam se svidio naročito djeci pa će biti ponovo korišten.


Sastojci:

200 g šunke
300 g sira
200 g mesnog nareska
200 g hrenovki
- sastojci po vlastitom izboru: cvjetača, gljive i sl.

2 jaja
brašno
krušne mrvice
ulje za prženje


Priprema:

Sve sastojke narezati na kockice jednake veličine, cca 2 x 2 cm ili nešto manje. Uvaljati u brašno, zatim u razmučena jaja i na kraju u krušne mrvice.

Pržiti u zagrijanom ulju dok ne porumeni, sir samo kratko da ne iscuri. Prženo izvaditi šupljikavom žlicom na ubruse da popiju višak masnoće.

Poslužiti uz kisele krastavce kao grickalice sa čačkalicama.

Broj komentara: 6:

  1. Neka u ti u ovoj sve bude bolje:)) kako neko reče: dobili što trebali!
    dobar izbor!

    OdgovoriIzbriši
  2. nadam se da će ti u ovoj godini sve krenuti na bolje, a receptić je vrlo zanimljiv, nisam ga primjetila dok sam istraživala pa ga bilježim ovdje

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdrav, draga moja...mogu ti reci da ovaj macak izgleda vrlo zgodno, super si ih napravila i drago mi je da ste uzivali u kockicama iznenadjenja...jedina mana im je sto se ne moze prestati sa grickanjem!;))) kiss

    OdgovoriIzbriši
  4. sretna nova i sve najbolje i tebi i tvojoj obitelji. nadam se da je gotovo s otkazivanjima kućanskih i drugih aparata i da će u novoj sve raditi kako treba :)

    OdgovoriIzbriši
  5. wow, ovo je super! Sve najbolje draga Masatera u Novoj 2011!

    OdgovoriIzbriši
  6. Neka ti u Novoj sve krene na bolje!!! Ova macka u dzaku se i meni svidela jos kad je Lana objavila, jako interesantan receptic :)

    OdgovoriIzbriši