13. veljače 2017.

Austrijsko slatko dizano tijesto / buhtle

Naišla sam na zanimljiv recept koji sam odmah poželjela isprobati. Austrjsko slatko dizano pecivo, slično je kao buhtle ali u manjem formatu. Tijesto se ne oblikuje u lopte nego se preklapa kao knjiga :)

Recept :

Sastojci:
500 g brašna
1 suhi di-go kvasac
150 ml mlakog mlijeka
100 g otopljenog maslaca
4 jušne žlice šećera
2 jaja
2 žumanjka
1/2 limun - ribana korica
pola žličice soli

potrebno je još:
punjenje po želji
25 g maslaca
šećer u prahu za posipavanje


Priprema:

U sredinu brašna stavite suhi di-go kvasac, dodajte šećer i pola količine mlakog mlijeka, promiješajte s malo okolnog brašna i ostavite da se kvasac zapjeni. Kad je kvasac narastao dodajte ostale sastojke i zamijesite glatko tijesto, pokrijte ga kuhinjskom krpom i ostavite da odmara sat vremena.


Kad je tijesto povećalo volumen, razvaljajte ga na veličinu cca 32x40 cm i režite na kvadrate veličine 8x8 cm. Na svaki kvadrat stavite žlicu punjenja po želji (ja sam ih punila pola s marmeladom i pola s nutellom). Svaki kvadrat preklopite na pola tako da dobije izgled džepa, spojeve po želji malo navlažite vodom da se bolje zalijepe. Gotova peciva / buhtle premažite otopljenim malacem sa svih strana i složite u pleh srednje veličine (35 x 25 cm). Ostavite ih da odmore dok se pećnica ugrije na 180°C.


Pecite ih 25 minuta na 180°C u prethodno ugrijanoj pećnici.
Pečene pospite šećerom u prahu.
Original recept možete pogledati ovdje.

2 komentara:

  1. Baš lepe buhtlice.Mora da je testo jako vazdušasto kad si koristila samo 500 g brašna

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam mislila da neće stići previše komada ali buhtlice su male i taman je bilo.

      Izbriši