12. lipnja 2009.

Stracciatella sladoled

Ove me godine ulovila neka sladoledomanija :)

Nastavljam niz sa novim okusima sladoleda ...



Sastojci:

5 bjelanjaka
10 žlica kristal šecera
5 žumanjka
5 dl slatkog vrhnja
2 vanilin šecera
pola žlicice arome vanilije (po želji)
10 dag cokolade za kuhanje

Priprema

Cokoladu izrezati na tanke fine fetice zubcastim nožem, zatim na par mjesta popreko
odrezati da se dobiju mali štapici cokolade.

Istuci bjelanjke u cvrsti snijeg dodavajuci žlicu po žlicu šecera. U snijeg dodavati jedan po jedan žumanjak i miksati dalje dok ne potrošimo sve žutanjke.

U drugoj zdjeli umutiti slatko vrhnje sa vanilin šecerom (bez kremfixa i slicnih
ucvršcivaca)ali paziti da ne bude previše izraden, neka bude cvrst ali kremasto cvrst, dalje nemojte miksati. Zatim šlag dodati u smjesu od jaja i dobro izmiješati.

Na kraju umiješati izrezanu cokoladu.

Staviti u plasticnu posudu i odmah u zamrzivac.



Stracciatella i jagoda zajedno :)

Broj komentara: 11:

  1. Prijatelko moja, ti me zarazi s tvojata sladoledomania..dosega sladoled ne sam pravila u doma..a sega vseki dan sladoled pravq..majstorica si ti!
    Kaji sega sto e "žutanjaka" ?
    Mnogo celuvki i mnogo slance weekenda!

    OdgovoriIzbriši
  2. Maria žutanjak - žumanjak je žuti dio jaja .. Kiss!

    OdgovoriIzbriši
  3. i ja sam luda za sladoledom,sjajno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovih dana sam sinu pripremala neke sladolede iz vrećice, tako da sada razmišljam o nekoj domaćoj varijanti.Vaši sladoledi mi izgledaju dosta privlačno, jel mi možda možete preporučiti koji je Vama favorit? Unaprijed hvala:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je ovaj fin i tiramisu sladoled također :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala na odgovoru:) Čim se nastave lijepi dani krećem u pripremu sladoleda:)

    OdgovoriIzbriši