27. lipnja 2009.

Tnovin pečeni krumpir

Kako i sam naziv ovog mog bloga kaže, ovdje se nalaze recepti iz moje bilježnice, sičice i linkovi na recepte koje sam isprobala.

Naravno osim svojih starih recepata neke sam isprobane dodala upravo zato što su su mi se jako svidjeli te ih planiram ponovno raditi. Ima nekoliko takvih recepata kojima moram posvetiti svoj post, ali nikad dovoljno vremena.



Danas sam pripremala meso na moj omiljen način i nedostajao je prilog. Osim toga, prije ručka sam htjela otići do trgovine i bilo me strah da se krumpir za pire prekuha pa sam se dosjetila pečenog krumpira moje drage tnove.

Iako recept nalaže da se krimpir malo kuha, a kako ja više nisam imala dovoljno vremena da stignem na autobus, mladi krumpir sam očistila, razrezala po uputama u receptu, izmiješala maslinovo ulje sa peršinom i češnjakom, prelila i stavila u pećnicu. Sinu sam rekla da za 20 minuta uključi pečnicu na 200 st.C



Kad sam se nakon više od sat i po vratila, već je pečnica bila ugašena i po mojoj uputi krumpir ostavljen u njoj kako se nebi ohladio. Na ulazu u stan širio se prekrasan miris, čovjek bi pomislio da je netko peko ribu pa prelio mješavinom maslinova ulja sa češnjakom i pešinom, baš super, jako mi se svidio ovaj aromatičan miris :)

Dok sam krumpire dijelila na tanjure, pomislila sam kako sam zaboravila posoliti, a onda se sjetila da se u receptu ne spominje sol, vjerujte mi da nije uopće bila potrebna. Krumpir je fantastičan. Sin kaže da je ugasio pećnicu nakon sat vremena, možda je mogao i ranije ali bio je savršen i svi smo u njemu uživali a sin bio ponosan na to što je svoj dio savršeno odradio :)



Možda ćete pomisliti da pretjerujem, ali ovaj današnji recept me potpuno osvojio zbog njegove: jednostavnosti, ekonomičnosti, odličnog okusa i predivnog mirisa koji se širio kuhinjom i jednostavno sam ga morala odmah pribilježiti te će uz harmonika krumpir za kojeg nije potreban čak ni prilog, ostati trajno upisan u meniju moje kuhinje :)

Tnova hvala ti što si sa nama podijelila ovaj predivan recept.
Šaljem ti veliki kiss !!

Broj komentara: 7:

  1. ja ne mislim da pretjerujes, jer sam ga probala i zaista je fantastican i apsolutno potpisujem svaku tvoju rijec:))))

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan recept. I izgleda supperrr.

    OdgovoriIzbriši
  3. E ovo cu definitivno da probam ovih dana, obozavam svaku kombinaciju krompira i maslinovog ulja (samo sto bih ja dodala jos i malkice limuna na sve to)

    OdgovoriIzbriši
  4. hvala ti što si ga probala!!!! i ja tebi šaljem kiss!!!!

    OdgovoriIzbriši