27. srpnja 2009.

Rolnice s fetom i kulinom by dvazen

Evo jednog recepta, odličnog za jutarnji ili večernji obrok, a isto tako za piknik :)



Recept je sa coolinarike od dvazen pod nazivom rolnice s fetom i kulinom. Prilikom isprobavanja recepta nisam u kući imala ni fetu ni kulen nego sam se poslužila šunkom za pizzu i gauda sirom. Znači tijesto možete puniti po vlastitoj želji :)



Količina je dovoljna za 16 komada rolnica veličine šake :)

Sastojci koje sam ja koristila:

Tijesto
60 dag brašna
2 dag svježeg kvasca
1 mala žličica soli
2-3 žličice šećera
3 dl mlijeka
10 dag omekšalog margarina
1 jaje
1 žlica ulja

Nadjev:
20 dag šunke, vratine, kulena ili sl.
20 dag gaude, podravca ili sl.
malo origana
5 dag margarina za premazivanje tijesta

+ jedno jaje za premazivanje rolnica

Original recept pogledajte ovdje.



Prirema:

U posudu staviti brašno, dodati uzašli kvasac i ostale sastojke za tijesto. Dugo ga miješati spiralnim nastavcima miksera. Ostaviti neka stoji pokriveno na toplom mjestu 20-tak minuta da se digne.

Pobrašniti radnu površinu pa na njoj premijesiti dignuto tijesto i razvaljati pravokutnik tako da bude debelo samo pola prsta. Tijesto premazati otopljenim margarinom. Na rub suprotnih strana složiti salamu pa na nju sir (deblje fete) i posuti malo origanom.



Zarolati do sredine, odrezati na dvije "kobasice" pa svaku odrezati na 8 dijelova.



Složiti u tepsiju 4 reda po 4 rolnice i ostaviti da se malo dignu dok se ugrije pećnica na 180 st.C



Kad je pećnica ugrijana, rolnice premazati jajetom i staviti peći 20-tak minuta.



Rolnice su jako zasitne, za nas je četvero bila dovoljna ova količina namirnica.
Hvala Majo, ovo je super za moju family :)

Broj komentara: 8:

  1. Meni ovo slici na buhtle, i nadjev mi se jako svidja. Super ideja za put!

    OdgovoriIzbriši
  2. It seems real nice. Your translator doesn't work!

    OdgovoriIzbriši
  3. Oooo mnogo vkusno, mnogo vkusno!

    OdgovoriIzbriši
  4. uf. izgledaju tako mekano i fino...fenomenalno! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako ove kiflice izgledaju primamljivo,prosto teraju vodu na usta.....divno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasno izgledaju, eh, da mi je koja sada!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Super recept, kad sam vidjela sliku, odmah sam išla u frižider pogledati dali imam sve doma, zamjesila i ispekla,hvala za recept.Vera

    OdgovoriIzbriši