12. kolovoza 2009.

Lepinje by MinjaB

Blogerske igrice pa tako i FBI Rukavice koju je pokrenula mamajac su na ljetnoj pauzi koja je meni dobro došla za isprobavanje još nekih recepata sa blogova koji su bili pod istragom, te prijavljujem popravni iz istrage bloga Minjina kuhinjica



Minjin recept za lepinje sam isprobala dva puta još prije više od mjesec dana ali nikako da napišem, a moram ga izdvojiti posebno kako bih vam usput i opisala što mi se dogodilo :), a osim toga recept mi se jako svidio i koristit ću ga redovito :)



Kako nikad nisam ni pokušala napraviti lepinje, a moji vole čevape, naišla sam na ovaj recept i odlučila se upustiti u avanturu koju nisam ni mislila da će mi ostati u simpatičnom sjećanju :)

Malo ću staviti više slika jer sam ovim lepinjama preoduševljena kako su ispale :P



Sastojci potrebni za 5 lepinja su:
50 dag brašna
3 dl mlake vode
2 žlice ulja
pola žličice šećera
4 dag svježeg kvasca



Držala sam se uputa u receptu te zamijesila tijesto, ostavila da se diže oko pola sata, premijesila i podijelila na 5 loptica. Ruke i radnu površinu je potrebno dobro pobrašniti kako se tijesto nebi ljepilo jer je mekano. Loptice se rukama oblikuju u lepinje debljine 1.5 cm. Lepinje se onda slože na papir za pečenje, a tepsija se stavi u pećnicu da se ugrije zajedno sa pećnicom na 220 st.C.

Kad je pećnica ugrijana, izvaditi tepsiju na koju je sad potrebno prebaciti papir sa lepinjama (na okrenutu tepsiju) te ih staviti peći 15 minuta na 200 st.C. Temperaturu smanjiti u trenutku stavljanja lepinja u pećnicu.

Pečene lepinje izvaditi, premazati ih vodom i pokriti krpom da se malo ohlade.



Evo da vam opišem moju zgodu-nezgodu.

U trenutku kad se pećnica ugrijala bila mi je potrebna pomoć aliii bila sam sama kod kuće jer sam kćer bila poslala u trgovinu. I što sad, ništa, izvadila sam onako vruču tepsiju i stavila okrenutu na dva podmetača za lonce na stolu gdje imam plastificiran stolnjak. Pokušam sama staviti papir sa 5 lepinja na tepsiju i eto veselja :) Pomaknula se tepsija u stranu te pala sa podmetača na stolnjak i naravno odmah ga rastopila :lol: Što sad, ništa, uzmem tepsiju onako sa zaljepljenom trakom stolnjaka po njenom rubu i ubacim u pećnicu. Lepinje su ispale savršene, a obljepljene rubove tepsije sam kasnije lako očistila, jednostavno kad se ohladila skinula sam djelove stolnjaka kao traku :)



Zašto je zgoda - zato što sam sad imala ispriku za kupnju novog stolnjaka, nezgoda je zato što je stolnjak u stvari bio skoro nov :) Žao mi je što ga nisam slikala, nije bila baš rupa kao okvir nego u obliku slova L.



Ukoliko još niste radili lepinje, preporučujem vam da isprobate recept i uživate u čevapima u lepinji uz priloge po vlastitoj želji :)

Broj komentara: 9:

  1. Lepinje su ti super ispale, a što se tiće stoljnjaka takve nezgode se nažalost u kuhinji događaju! :( :)

    OdgovoriIzbriši
  2. lepinje su super, a stolnjak bude novi i svi zadovoljni :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super lepimje i novia interface e prekrasen. Celuvki!

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga moja, imam nagrada za teb! Kisses!

    OdgovoriIzbriši
  5. Sad vidim da nisam jedina koja je imala incindent od pleha prilikom pravljenja ovih lepinja.
    Samo kod tebe je izgoreo stonjak a kod mene ruke :D
    Kada sam htela da stavim pleh u rernu sa lepinjama,zaboravila sam da je on par trenutaka pre bio u rerni i da je zagrejan,pa sam ga uzela bez rukavica...a kako sam ga uzela tako sam ga i ispustila :p
    Sreća,ipak sam malo bolje prošla od tvog stolnjaka :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Isprobala jučer i odlično su ispale!hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlično jučer sam isprobala i fenomenalno kao iz pekarnice!Hvala ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Izgleda da sam izostavila prepisati. Molim Vas poslužite se ovim receptom http://receptiizmojebiljeznice.blogspot.com/2013/06/lepinje.html

    OdgovoriIzbriši