17. lipnja 2010.

Restoran, krempite i vanilija torta

Kad sam prije tri godine počela sa bloganjem nisam ni razmišljala kamo će me sve to odvesti. 2009. sve sam teme obrisala i počela novu temu: Recepti iz moje bilježnice. Od tada su se dogodili mnogobrojni kontakti iz cijele zemlje, pohvale, pitanja i poneka kritika. Već sam rekla da me nema zbog zauzetosti školom i obećala neke novosti, možda i iznenađenja.. Nakon posta o Dukatela kockama želja mi je upoznati vas mojim ovotjednim aktivnostima :).



Prije nekoliko mjeseci direktor Restorana Markat koji posluje u sklopu poduzeća Splendid Pula d.o.o. upitao me da li bi došla kod njih napraviti neki kolač. Naravno, uzela sam to samo kao pohvalu za viđene slike urađenih slastica na blogu. Nakon nekog vremena došli smo na isti razgovor kad sam tek shvatila da se nije šalio ili samo pohvalio nego je mislio ozbiljno :)



Restoran posluje od 1965.godine, a mnogi će ga se sjetiti pod starim nazivom Sljeme kako ga mi puležani znamo i danas nazivati. Smješten je u samom centru grada. Tu se hrane studenti koji se školuju u gradu Puli, radnici koji su ovdje na privremenom radu, a osim toga tu se kuhaju i marende za brodogradilište Uljanik. Mislim da sve ovo dovoljno govori o tradiciji ovog restorana s najpovoljnijim cijenama jela.



Vremenom, dijelom zbog utjecaja krize, dijelom zbog promjena razmišljanja, promijenile su se i navike ljudi. Sve više orijentirani smo na hranu koja nema aditiva, konzervansa i umjetnih boja pa i sladila. Zato je želja za promjenom asortimana kolača dovela do moje suradnje sa ovim restoranom koji, u želji da bude što pristupačniji željama gostiju, osim najpovoljnijih cijena jela uvodi i domaće kolače rađene bez umjetnih dodataka, s minimalnim korištenjem masnoće, te s kremama bez margarina.



Zato upućujem puležane i sve one koji navrate na ljetovanje u Pulu, dođite u Restoran Markat i zasladite se novim, možemo reći, domaćim kolačima rađenim i po receptima iz moje bilježnice, a od jeseni obećajemo izlog kolačića u punom sjaju ;)



Iako sam prije desetak godina radila gotovo pola godine u slastičarni nedaleko Pule, kad sam sa puno manje znanja i iskustva imala veliku tremu kako ću i šta ću sa tim veeelikim mikserima i ostalim alatom, ovog sam puta imala drugačiju ulogu - ulogu učiteljice modernije izrade kolača te sam uz razmjenu iskustava zajedno sa djelatnicom restorana izradila dva kolača i pripremila nekoliko recepata koje će restoran koristiti i staviti u svoj novi asortiman ponude kolača. Ova četiri dana u restoranu .... bili su mi poseban doživljaj te prebrzo prošli.



Osim krempita za koje se možete poslužiti ovim receptom, izradile smo i vanilija tortu za koju možete kombinirati neki recept za bijeli biskvit sa 5 jaja i kremu iz recepta za Užitak od vanilije.



Na kraju koristim priliku, zahvaliti direktoru Slavku Cukonu na ukazanom povjerenju te pozivu i suradnji, djelatnicima restorana na lijepom prihvaćanju mene te djelatnici u slastičarni na ugodnoj suradnji uz napomenu ... vidimo se ponovo :)

Broj komentara: 15:

  1. Čestitke draga jako mi je drago a slikice famozne.

    OdgovoriIzbriši
  2. Svaka cast, kako je lepo procitati ovako nesto, drzimo palceve da se uspesna saradnja i dalje nastavi i zelimo ti jos puno lepih novih receptica...ove kocke izgledaju bas njami!;))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Veseli me tvoj novi angažman i od srca čestitam!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke Snježana, kocke izgledaju jako jako fino..

    OdgovoriIzbriši
  5. Sve čestitke!!1Kolač je predivan!

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasno, čestitam ti draga moja puležanka, i želim i daljnju dobru suradnju ne samo sa ovim našim dragim restoranom, hvala na linku, do slijedećeg emaila, posta kod mene ili tebe ili susreta u Puli ili Peroju gdje živim, Loredana.

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala svima na lijepim komentarima i pohvalama!
    Loredana javit ću se mailom, imam u Peroju rodbine ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Fantasticni kolaci i zao mi je sto ih ne mogu na licu mesta probati..Moracu u kuhinju :)))

    OdgovoriIzbriši
  9. Oh tako mi je drago zbog tebe! Čestitam ti od srca draga! Yes, yes,....

    OdgovoriIzbriši
  10. Čestitam Snježana na novom zadatku i nadam se da će iz te kuhinje izaći mnogi fini, kremasti i nadasve domaći kolači. Kada budem u blizini svakako ću svratiti da probam.

    OdgovoriIzbriši
  11. Pratim tvoj blog iz prikrajka.
    ovi tvoji kolaci izgledaju divno a mogu si zamisliti da su jako fini.

    OdgovoriIzbriši
  12. Draga Snježo premda se ne družimo mnogo na cooliki ovdje sam jako često....čestitam ti od srca...pozdrav valliSa

    OdgovoriIzbriši
  13. Bravo !! Iskrene čestitke, ovo je zbilja uspijeh i pravo priznanje. Jako mi je drago da su prepoznali tebe i tvoje kolače koji prekrasno izgledaju a obzirom na recepte odličan okus je zagarantiran ! Super je da će i gosti ovog restorana a nadam se ubuduće i još ponekog uživati u njima !

    OdgovoriIzbriši