27. svibnja 2009.

KuVarijacije - burek

Evo da i ja jednom učestvujem u igrici KuVarijacije, a recept kojeg smo u maju isprobavali je burek u slici i riječi.



Prvo moram reči da nikad nisam ni pomišljala da ću uopće pokušati napraviti burek, možda eventualno sa gotovim korama jer mislim da ja za vučene kore nisam, može sve ostalo ali za ovakve kore sa savijače i bureke nemam strpljenja. Naravno tako sam mislila i davno za dizano tijesto, a sad sa njim uopće nemam problema i uvijek mi uspijeva. No, ako sam ja uspijela po ovom receptu napraviti odličan burek, recept je onda fantastičan vjerujte mi!

Kad sam vidjela kako se u pećnici dižu kore mojoj sreći i ponosu nije bilo kraja :)


Kad je branka postavila slike bureka sa linkom na ovaj recept, slike su bile fantastične i vračala sam se nekoliko puta da ih vidim, bio je to poticaj da burek ipak pokušam napraviti i ja, te joj se ujedno zahvaljujem na pomoći i odgovorima na moja pitanja :) nakon čega sam kupila tepsiju i krenula u avanturu :)

Taj prvi put burek mi je uspio ali nisam bila baš zadovoljna jer sam sir umijesto na hrpe razmazala po korama i nije mi se potpuno svidio rezultat svega ali sam ipak bila sretna što sam ga uopće isprobala :), osim toga pojeli smo ga, jeo ga je čak i muž koji ne jede ni onaj burek iz pekare :)

Evo kako mi je prvi put ispao:




Onda sam mislila, možda ga ipak pokušam još jednom napraviti i eto nakon dva i po mjeseca dogodile su se kuVarijacije na temu bureka i eto prilike za moj popravni :)

Ovog sam ga puta radila sa 40 dag umijesto 50 dag brašna kako bi bio malo tanji jer mi tepsija ima promjer samo 28 cm.



U nadjev sam stavila:
0,5 kg svježeg sira
2 cijela jaja
1 kiselo vrhnje
(bilo bi dobro da sam stavila i malo feta sira..možda idući put :) )



nakon što sam burek po ovom receptu i po drugi put radila, još uvijek sam mišljenja da to nije za mene, jednostavno ovakva vučena tijesta prepuštam majstoricama za to i odmah da kažem da im se divim i skidam kapu!



Hm, sad kad pregledavam ovaj post, mislim da ću ga ipak ponovno raditi :) jer baš je bio fin :)

Broj komentara: 12:

  1. Mmmm molim te pošalji i meni jedan komad burek. Obožavam go!A tvoj e prekrasen! Pozdravi!

    OdgovoriIzbriši
  2. E draga moja Snjezana....sta kukas da ne znas, a slikala si nam krasan burek :))
    Odlicno ti je ispao,
    a ako ja mogu ove kore razvijati koja sam operirala obadvije ruke , draga moja moze svatko.
    I sve vas koji ste ga prvi put radili razumijem kada kazete da ste odusevljeni, jer i ja sam bila,
    stvarno sreci nije bilo kraja.
    To je i meni bila nepoznata kuhinja, ali mislim da je i to sada stvar proslosti....
    praksom se usavrsavamo u svemu pa tako i u kuhanju :))
    Krasno si ga napravila :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajme, ovo izgleda super...jer burek mi je ionako jedno od omiljenih jela tako da sam sad gladna :-)...

    OdgovoriIzbriši
  4. Sve pohvale i cestitke,burek ti je fantasticno ispao.Bas je socan....mmm

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja ne znam sta nije u redu, burek ti izgleda fanstasticno! Sigurna sam da ces ga, kao uostalom i vecina, raditi jos puno puta :)

    Pozdravi!

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala svima na lijepim komentarima.
    Branka u pravu si, vježbom se prevaziđu i prepreke koje često samo mislimo da imamo :)
    Mamajac nakon što sam vidjela i ostale izvedbe bureka nekako mi je lakše, mislila sam da se treba još više listati. Danas sam odlučila da ću ga ipak još raditi :)

    OdgovoriIzbriši