17. svibnja 2009.

Mačje oči s Milkom

Mačje oči s Milkom recept je kojeg sam na Coolinarici posvetila TiniValentini, a ujedno ga koristim za ovomjesečni ulazak u igricu Ajme koliko nas je koju je osmislila moonson. Ovog je mjeseca domaćica Sanela koja je za temu mjeseca odabrala čokoladu.



Ovo je stari recept, samo je malo začinjen super čokoladom :)

Imam dva recepta za mačje oči, u prvom za tijesto ide kakao a u kremu čokolada za kuhanje, dok u drugom za tijesto ide čokolada za kuhanje a u kremu Milka čokolada. Onaj prvi je klasičan i nikad ga nisam radila. Čokoladu Milka obožavam Ukoliko nemate Milku obavezno uzmite neku kvalietnu mliječnu čokoladu :)



Sastojci

Tijesto
5 jaja
1 caša (2 dl) kristal šecera
1 vanilin šecer
3 žlice brašna
3 žlice cokolade u prahu
pola praška za pecivo
1 žlica vode
1 žlica ulja

Krema
3 jaja
1 caša (2dl) kristal šecera
10 dag cokolade Milka
20 dag maslaca
Ostalo
4 banane



Priprema

Veliku tepsiju velicine pecnice obložiti papirom za pecenje i upaliti pecnicu na 180 st.C.

Miksati biskvit od žutanjaka, vode, šecera i vanilin šecera dodajuci ulje, brašno s praškom za pecivo, cokoladu i snijeg od bjelanjaka.

Tijesto izliti u tepsiju i peci 15-20 minuta na 180 st.C. Kad je peceno, zajedno sa papirom prebaciti na mokru krpu, zarolati suprotne krajeve prema sredini i ostaviti da se hladi.



Za kremu mutiti jaja i šecer na pari te kad pocne gusnuti dodavati kockice cokolade Milka, miksati dalje dok se cokolada potpuno otopi (ukupno cca 15-20 minuta) pa maknuti da se hladi. Dok se hladi krema ce se zgusnuti pa povremeno treba promiješati. U ohladenu kremu dodati pjenasto umucen maslac (ili margarin).
Odmotati tijesto, premazati kremom, staviti banane na suprotne strane i zarolati svaki kraj tijesta prema srediti. Okrenuti roladu tako da spojevi budu na donjem dijelu te premazati ostatkom kreme i ukrasiti po želji.

Broj komentara: 11:

  1. Odlična je,predivno izgleda,kremasta..

    OdgovoriIzbriši
  2. vec sam na coolki ostala bez teksta kad sam ju vidjela, savrsena je!

    OdgovoriIzbriši
  3. Looks fantastic and so yummy dear...I love it!

    OdgovoriIzbriši
  4. Dear Masatera, I have a award for you in my blog. Please come and take it!Thanks! Kisses, Maria!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zrikava ti je macka:)))))
    Sorry, ali banane stoje ukrivo, pa me asociralo:) Nadam se da se ne ljutis, inace mi je to omiljeni kolac, a nisam ga jela jedno 100 godina, podsjetila si me da bih ga mogla mozda i napraviti!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ma nije zrikava, samo je podigla jednu obrvu :))))
    Šalim se, a ispalo je tako, ali tko zna kad ću opet radit pa sam morala stavit slike kakve su bile :)

    OdgovoriIzbriši
  7. dobro izgleda ali meni nekako rolade ne uspevaju probala sam jednom ali ne zavijam dobro biskvit pa mi se lomi

    OdgovoriIzbriši
  8. Lili treba samo paziti da tijesto prije pečenja bude lijepo miksano, onako pjenasto gusto, onda će ti lijepo narasti pečenjem i neće imati one tanke rubove a i ako ih dobije zamotaj ih u vlažnu krpu zajedno sa papirom za pečenje i malo navlaži vodom, omekšat će i lako ćeš ju zaviti :)

    OdgovoriIzbriši