29. kolovoza 2009.

Frita s pomidorima

Tako mi to u Istri zovemo, za onog tko ne zna to je kajgana sa rajcicama
Jelo pogodno za dorucak ili veceru uz domaci kruh.



Sastojci:
2 kg rajcice
prstohvat soli
mrvicu papra
prstohvat bosiljka
6 jaja
prstohvat soli


Priprema:
Rajcice namociti u vodi te ih dobro ocistiti od kože i sjemenki.

Odrezati na manje komade i staviti da se dinstaju. Nije ju potrebno pasirati, dovoljno ju je malo pognijeciti viljuškom ili gnjecilicom za pire.

Kad ishlapi sva tekucina, dodati po potrebi malo vode i dinstati dok ne nastane gusta šalša. Pred kraj dodati sol, papar i bosiljak.



Jaja sa malo soli izlupati i dodati u tavu sa gotovom šalšom te uz neprestano miješanje pržiti dok jaja ne budu gotova.

Servirati toplo.



Po želji, može se staviti više jaja, ja volim omjer dvije žlice šalše i jedno jaje.

Broj komentara: 5:

  1. sa zadovoljstvom sam čitala recept jer me naziv jako privukao... ovo ću obavezno probati! :) p.s. ne znam zašto, ali stranica mi se jako dugo učitava pa prođe 10ak minuta otkad dođem na stranicu dok napokon ostavim komentar :) u svakom slučaju, čitam redovito, a možda ponekad ne ostavim komentar :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Uživam u svim tvojim receptima pa tako i u ovom. Već sam probala satarš s jajima pa ne sumnjam da je i ova frita isto tako dobra!

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam nikada probala, a ovo se cini jednostavno i ukusno za napraviti. Svidja mi se novi izgled bloga, samo se moram nauciti da su komentari na vrhu :)

    OdgovoriIzbriši
  4. blog ti je super ?? ako voliš kobasice evo ti jedan http://kobasice.blog.hr/
    obožavam pomidore u svim kombinacijama, a ovo s jajima jedem cijelo ljeto. Ja ne čistim ni kožicu ni sjemenke, a volio bih znati zašto svi recepti s rajčicom na ovome svijetu to preporučuju. Da li je to samo zato jer ljude nerviraju sjemenka i pomidorova kožica ili postoji neki suvisliji razlog?

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala na pohvali ;)
    Ne znam za ostale, ali meni smetaju sjemenke, možda i ne koliko me užasno nervira kad ostane komadić kožice, jednostavno mi je fuj. Recepte pišem više na način kako napravim kući jer uvijek mislim možda će jednog dana djeci nešto zatrebati, sjetit će se nečeg što nisu odavno jeli a ovdje će im biti zapisano pa eto tako i ovaj.. Volim kobasice, odo vidjet blog :)) Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši