19. prosinca 2009.

Snijeg u Puli !!

Nisam planirala ići na snijeg, u biti nikad i ne idem na zimovanje, više volim more i ljeto. Danas ujutro imala sam šta vidjet kroz prozor :))) Rekao snijeg: nećeš ti do mene eto mene do tebe :))



Ovo je bio najveći domet, ulaz zgrade i korak na trotoar radi slikanja i natrag u toplo. Toliko bjeline, ajmeeee kad će se to otopiti ?





Naravno Sara je uživala, ma nije uživala nego još uživa, dva puta se dolazila presvuć u suho i vratila natrag na snijeg. Naša cesta je nizbrdo - taman za sanjkanje, klinci su se poslužili bilo čime za spuštanje nizbrdo, važno da je plastično...





Evo samo za primjer koliko ga ima na ovom stolu, napadalo je dvadesetak centimetara snijega, a kažu negdje i 30 cm. Nitko ne pamti baš toliko snijega kod nas. Godinama ga i ne bude ili padne koja pahulja i odmah se otopi.



Najsimpatičnija mi je bila ova antena :))



Tijekom dana je u više navrata padao i gust snijeg. Naravno naša komunalna poduzeća nisu opskrbljena ralicama, grad je bio blokiran, ljudi nisu mogli na posao pa je bilo svakavog snalaženja, a neki su i ostali u kućama. Bilo je i problema sa dolaskom hitne pomoći.



Ova naša nizbrdica bila je puna snijega do 15 sati, tek tada je prošao bager, a za njim i vatrogasno vozilo jer su se na dnu ulice i srušila dva velika stabla.









Bilo je i hrabrih, grupa ljudi kupa se u moru cijele godine.

Broj komentara: 8:

  1. ja sam na ovakve prizore navikla, ali mi svejedno nikad ne dosade jer sam veliki obožavatelj zime i snijega... a zanimljivo mi je kako mi imamo svu opremu poput ralica i sl., a ljudi se opet žale i nisu zadovoljni... što bi bilo da ih uopće nemamo?! :) uživajte u snijegu dok ga ima :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja volim snijeg,ali kad mogu biti doma dok on vani pada. Sinoć sam kasno izašla iz kuće....taj miris u zraku, škripanje pod nogama......ma kakav welness, već tih par minuta te povrati!
    A što se tiče topljenja, najavljuju za srijedu +12*C. E to me deprimira, takvi skokovi i promjene.....

    OdgovoriIzbriši
  3. Evo baš uz kavicu pričam s dragim da je jučer u Puli bio kaos zbog snijega (njegov tata živi u Puli). Znaš da sam se baš pitala kako se kod vas čisti snijeg i imate li uopće ralice i ostalo, evo mi odgovora. :)
    Volim snijeg i zimu ali ovo je ipak strašno kad u gradu zavlada totalni kolaps.
    Inače slažem se s Tadejom po pitanju ovog najavljenog zatopljenja, to je baš deprimirajuće. :(

    OdgovoriIzbriši
  4. Mogu misliti koji je to dozivljaj za vas bio ! Pulu poznajem samo suncem okupanu i po ljetnoj vrucini, a pod snijegom mi je nezamisliva :)
    Kod nas na sjeveru je -20 tesko se ugrijati na ovako jakoj hladnoci. Ni skije ne idu bas najbolje kad je zaledjeno !
    Pozdrav sa hladnog sjevera :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Mogu zamisliti kako vam je. Kažu da je to prvi snijeg nakon više od dvadeset godina. To mi dođe kao cijela generacija komunalaca koji nikad nisu čistili snijeg. Pitanje je ima li Pula ralice za čišćenje snijega i sol za posipanje ceste. Ovdje gdje snijeg do vrata nije previše neuobičajan prvi pravi redovno "iznenadi" komunalce, a o haosu u gradskom saobraćaju bolje ne govoriti.
    Ja volim snijeg na planini i volim skijanje. U gradu više volim sjediti u toplom i promatrati kako snijeg pada. Jučer je bio jedan takav dan, napravila sam nam toplu bijelu čokoladu (Sweet corner) i sjedili smo promatrajući snijeg. Danas ne pada i djeca su izašla na sankanje.

    OdgovoriIzbriši
  6. I kod nas je prava zimska idila, ali smo se vec navikli...mogu misliti kako je kod vas.;))
    Draga moja, ovde je jedan mali pokloncic za tebe, jer si nam bila tako vredna...ljuuubim te!;)))
    http://kuhinjica-mignone.blogspot.com/2009/12/nagrada.html

    OdgovoriIzbriši
  7. meni nedostaje snijeg! nisam ga vidjela vec nekoliko godina, cak i godinu koju smo proveli u sarajevu nas je zadesila topla zima sa dva dana snjega. zavidim svima koji ove dane provodite uz prozor sa pogledom na ove ljepote!

    OdgovoriIzbriši
  8. Kad sam bila djevojcica i zivjela u Istri (Rasa) sanjala sam o snijegu i docekivala pahuljice u zraku jer bi se odmah topile kad bi ih i bilo. Neobicno je vidjeti Pulu pod snijegom... To je jedina stvar koja mi ovdje u Kanadi ne fali, prosle zime smo imali vise od 6 metara snijega!
    Pozdrav iz Québec-a od Yasmine

    OdgovoriIzbriši