13. prosinca 2009.

Sitni kolači

Ovo nisam sad pekla, slike su iz maja 2009. kad sam pripremala kolače kćeri za Pričest. Nisam mogla uzeti godišnji odmor pa sam se odlučila za kolače koji mogu stajati, odnosno koje mogu napraviti ranije pa sam sa pripremom započela 20 dana prije dana D i to u noćnim satima :P Naravno to ne znači da se ovi kolačići peku samo noću :))





Godinu dana ranije imala sam sličnu prigodu i gotovo isti broj vrsta kolačića, naravno popis kolača i namirnica bacila sam, a tako bi mi bio dobro poslužio, zato sad koristim priliku pripreme blagdanskih kolača da upišem popis tada korištenih recepata na jedno mjesto.




1. Londoner bake Nevenke
2. Prutići i kiflice od kokosa
3. Moja jednostavna mađarica
4. Šarići
5. Dvobojne oblatne s orasima
6. Pijane košnice
7. Fine breskvice
8. Salamice
9. oraščići
10. Miliczina brzinska pita s jabukama ili Helgina pitu s jabukama
11. Margerite




Recept za tortu od oraha s vodom može se iskoristiti za kolač koji se peče u kvadratnoj tepsiji (25x35), filuje i prelije glazurom. Gotov kolač reže se na fete koje se onda po dužini odreže na tri dijela i svaki na fetice.

Broj komentara: 19:

  1. Complimenti , quanti deliziosi dolcetti sul vassoio!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super su kolačići, svaka čast!

    OdgovoriIzbriši
  3. Compliments my dear, everything looks great! Send me some cookies please! :-)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Kao i sve iz tvoje radionice (kuhinje) prelijepo i tako pedantno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivno izgledaju, a ove pijane kosnice su me totalno odusevile izgledom :))) Nisam do sada naletela na takav kalupic!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čega tu sve nema, a sve jedan ljepši od drugoga!

    OdgovoriIzbriši
  7. WOW, kako svi prekrasno izgledaju. Svaka čast na trudu! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. zadivljena sam jer znam koliko vremena i strpljenja treba za ove sitne kolačiće... za božić se spremam raditi breskvice pa idem sad pogledati i tvoj recept :)

    OdgovoriIzbriši
  9. svaka cast,super izgledaju,imam od bake biljeznicu ali nema svih recepata tako da ce mi tvoji dobro doci,hvala i poz

    OdgovoriIzbriši
  10. Ovako nešto sam tražila, divan izbor sitnih kolačića na jednom mjestu! Ne znam koje krasotice mi se na slici više sviđaju, mislim da bi probala svaki od ovih majstorija... Hvala puno na receptima, mnogo će mi pomoći za Blagdane!

    OdgovoriIzbriši
  11. Savrseno sad cu za blagdane raditi a gdje kupiti kalupe za kosnice

    OdgovoriIzbriši
  12. Ja sam košnice kupila u Puli, ima više vrsta u trgovini As Dekori na tržnici, a mislim da bi se mogli naručiti preko interneta od Dora usluge.

    OdgovoriIzbriši
  13. Od kada jaje t.j. zumance spadaju u posna hrana?

    OdgovoriIzbriši
  14. Hvala Vam puno na predivnim slikama i receptima... obožavam Vas...Sve najbolje i puno lijepih kolača želim Vam u novoj godini...

    OdgovoriIzbriši
  15. Hvala puno! I vama svima sve najbolje u Novoj godini!
    Gđa anonimna, zaista ne znam, vjerovatno je to greškom nastalo, a sad i nemam vremena tražiti koji je to recept. Ispričavam se, nastojim paziti na to ali eto dogodi se.. Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  16. Hvala puno na ovim predivnim receptima. Izgledaju divno.
    Sve ih planiram isprobati.Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  17. Divni recepti,sve ih planiram isprobati .
    Hvala puno.

    OdgovoriIzbriši