20. siječnja 2009.

Fine breskvice



Sastojci

Tijesto
4 jaja
12 jušnih žlica šecera
12 jušnih žlica ulja
2 vanilin šecera
2 peciva
70 dag glatkog brašna
prstohvat soli
2 žlice ruma
1 korica limuna - ribana

Krema
izvrtane mrvice
12,5 dag margarina
10 dag oraha
0,5 dl mlijeka
10 dag cokolade u prahu
2 žlice ruma
malo limunovog soka
15 dag šecera u prahu

Ostalo
2 dl vode
ekstrat od jagode
po želji ekstrat od mente
10 dag kristal šecera



Priprema
Tijesto:
Od bjelanjaka, soli i šecera izmiksati cvrsti snijeg, dodati ulje i miksati dalje. Kad je smjesa ujednacena, naribati limunovu koricu, dodati vanilin šecer i rum pa to izmiksati i na kraju dodavati brašno po potrebi - cca 70 dag, usput dodajte i jednan po jedan žumanjak. Tijesto dode malo Ljepljivo, cvrsto ali ne pretvrdo.

Ako želite plosnatije breskvice, treba staviti malo manje brašna. Ja stavim 70 dag za
breskvice kao na mojoj slici.

Tijesto ostaviti u hladnjaku minimalno pola sata, ja ostavim preko noci. Rezati manje
komade, napraviti valjak i rezati komadice velicine cca 1,5×1,5 cm. Sada svaki Komadic vrtiti u ruci dok ne dodu sasvim glatke. U namaštenu tepsiju slagati sa razmakom jer narastu duple. Peci na 180 st.C oko 15-20 minuta. Pecene se lako vade iz tepsije. Pecene polovice izdubiti sa malenom žlicicom tako da svaku obujmite dijelom šake, palcem i kažiprstom kako biste sprijecili eventualno pucanje prilikom držanja samo sa jagodicama dvaju prstiju..



Krema:
Izvrtane mrvice možete samljeti ukoliko su krupne ili ako su kao moje sitne onda nije
potrebno. Orahe obariti sa kuhanim mlijekom i ohladiti. Izmiksati sve sastojke u kremu.



Birati po dvije polovice jednake širine, puniti kremom i spajati. Spojene breskvice slagati na ravnu tacnu. Pripremiti kristal šecer i vodu u koju smo dodali ekstrata od jagode. Breskvicama najprije obojati - umociti vrhove u ekstrat (ulovit ih dvama prstima za i brzinski umocit oba vrha). Tek nakon što su sve obojane, krenut opet od prve obojane i valjat ih u šecer i tako redom kojim smo ih i bojali. Time se sprijecava topljenje šecera što kvari izgled. Breskvice su gotove!

Broj komentara: 17:

  1. Breskvice savršeno izgledaju !
    Draga Masatera,drago mi je što vidim da si nam se i ti pridružila u blogerskim vodama :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala draga! Eto imala sam otvoreno blogiranje od prije dvije godine kad sam bila nezaposlena pa sam to pustila i sad odlučila otvorit novu temu sa receptima iz moje bilježnice :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odavno već želim napraviti breskvice ali uvijek pronađem neki razlog da ih ne pravim jer mi se čine komplicirane i mislim da neće biti prekrasne kao ove a meni izgled puno znači kod kolača.Draga Masatera,molim te reci mi koliko od prilike ispadne breskvica od ove količine i koliko ih najranije mogu napraviti prije Božića i ako ti nije problem daj mi par ideja za božićne kolače?

    OdgovoriIzbriši
  4. Od ove smjese dođe 45-60 komada, ovisno o veličini. To je približno puna tepsija od pećnice gotovih breskvica. A za Božić, e to ovisi kako tko voli, u tagu sitni kolači ima možda nešto što bi vas moglo zanimati, a od kolača sa biskvitom, ja običavam raditi čupavce ili kokos kocke. Još ni sama ne znam što ću za blagdane peći, ali sigurno je da ću raditi: breskvice, đuja, margerite i možda kekse na mašinu. Evo moj mail pa mi pišite koje sastojke volite, možda i ja dobijem ideju :) - cetinaorama@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Zaboravila sam napomenuti da se breskvice mogu raditi i petnaest dana prije upotrebe, bar desetak dana komotno jer tek kasnije omekšaju. Onog dana kad su gotove ostaviti do drugog dana na zraku u velikoj tepsiji da dobro osuše pa ih sljedeći dan spremiti u limenu kutiju.

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga Masatera,hvala na tvojim odgovorima!!!Ja ću već ovih dana krenuti u pripremu breskvica jer mrzim gužvu pred Božić i nervozu jer nisam sve dovršila pa ne stignem ni na kavu s frendicama ili na misu.Danas radim margarite po tvom receptu,sinoć sam zamješala tijesto i ostavila u frižideru samo mi je problem jer nemam one fine kalupiće kao ti ali već ću se ja nekako snaći.Da ti ne šaljem mail napisat ću ti ovdje koje sastojke u božićnim kolačima volim:ušećerene korice limuna i naranče koje ću smjestiti u neki mirišljavi božićni kruh,lješnjake,bademe,itd.Obožavam božićno raspoloženje i sto bez pravih božićnih kolača mi je nezamisliv!

    OdgovoriIzbriši
  7. Torta od oraha s vodom koja se može raditi u obliku kolača u plehu srednje veličine, Mirisni kruh sa suhim voćem , ove breskvice, londoner bake Nevenke kojeg se može raditi sa orasima ili bademima, pijane košnice su meni super i rade se par dana ranije obavezno, oraščići su super - tope se u ustima. Evo ovako brzinski prijedlozi :) Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  8. hallo,

    ja sam ih juce navece tjesto napravila,..i evo sad ih tjela valjat itd. ..
    al nema chanse da nesto napravim,..ti mi se ljepi po rukama i tjesto mi nije ispalo..
    mozete pomoc?mogu li jos nesto napravit?ili mogu bacit? hvala cao

    p.s. sve sam po redu tako miksala kako ste vi napisali..

    OdgovoriIzbriši
  9. Tijesto se i meni malčice ljepi ali nikako ga ne baciti !!
    Dodati još malo brašna pa staviti makar samo sat vremena opet u hladnjak. Inače ne volim recepte tipa brašna koliko treba pa sam napisala koliko ja brašna stavim, mjerila sam više puta i ovako kako stoji u receptu ja uvijek stavim. Predlažem dodati još desetak dag brašna. Tijesto ne smije biti pretvrdo jer će onda prilikom pečenja pucati, a breskvice su puno ljepše kad su cijele.

    OdgovoriIzbriši
  10. zdravo

    je da, puno,puno mi se po rukama poljepilo, pa sam morala sve oprat.. ali ono sta je ostalo, sam stavila brasna jos dok nije premeko ali i ne pretvrdo bilo...
    ooo znas kako su superrr ispale, stavrno san !!! HVALA za REZEPT !!!

    p.s... pitanje:
    meni malo previse citrona schmeckala,.. pa da pitam kako je to kod vas?jeli ispadne puno citroni ukus ko vas?? jeli se moze umisto citrone staviti izribana kora od naranceah..ja cu danas izprobat..hehe
    ali mozda zato da je citronka ubila tjesto zato sto ja
    mrzim alkohol,tako da nisam niti rum,niti rumni ukus ..nista,nista..

    meni je super bilo..hehe (drugi put samo malo manje kore od citronke) inace su super!

    a sta vi stavite ako se nestavi ni rum ni rumi ukus?ima li altanativu?
    hvala puno, pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Rum uvijek stavim, limun također, a ponekad dodam i malo korice naranče. Limun daje tijestu i malo žute boje. Nisam probala bez ruma ili limunove korice.

    OdgovoriIzbriši
  12. Poruka za anonimnog autora komentara od prije petnaestak minuta: Komentar neće biti upisan zbog previše nepristojnosti. Vezano za tijesto breskvica, u redu je što je tvrdo, treba ih izdubiti i napuniti pa će nakon dva dana biti savršeno topive. Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  13. Pozdrav. Slučajno sam naletila na vaš recept prije par dana,,i napravila!!! Nakon bezbroj neuspješnih pokušaja pravljenja konačno su uspjele. Hvala,,hvala,od sad pratim vase recepte i ovje i na cool. :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Draga Snježana... radila sam prvi puta po tvome receptu i to mjeru i pol.. Odlične su i svakako ih preporučam :) :*

    OdgovoriIzbriši
  15. Oh I wish i could read croatian

    OdgovoriIzbriši
  16. breskvice idealne. tjesto jako jako ukusno . vrijedi truda

    OdgovoriIzbriši
  17. Evo upravo valjam loptice,tijesto je prekrasno,svileno.Vec godinama ih radim samo po ovom receptu.

    OdgovoriIzbriši