24. kolovoza 2015.

Valovi

Prošlo je nekoliko mjeseci od mog posljednjeg posta. Nisam nestala niti odustala od pisanja bloga nego je na to utjecala teška situacija vezana za bolesti i njegu dviju osoba iz naše uže obitelji. Nažalost unutar dva mjeseca ostali smo bez obje majke, prvo muževe pa moje :(  Nismo se ni oporavili zbog prvog gubitka dogodio nam se i drugi. Ovu ćemo 2015.godinu zaista dugo pamtiti.

Odlučila sam vratiti se aktivnostima među kojima je i pisanje bloga kako bi što lakše izašla iz ovog tužnog perioda.






Ovo ljeto iako živim na moru nisam nikako iskoristila, na kupanju sam bila samo tri puta, a četvrti su me dočekali valovi koje sam snimila mobitelom pa ću slike i videa ovom prilikom podijeliti s vama.











Nadam se da ste se bar malo opustili uz šum valova :)


Broj komentara: 12:

  1. primi moju sućut,,znam da ti je tesko,,ali kako kazu zivot ide dalje i vrijeme liječi rane..drziiii seeeeeeee

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobro nam došla draga Snježana <3 Zaista neke situacije ne biraju trenutak niti vrijeme, tako se kao što vidim poklopilo na žalost i kod vas :( Primite moje iskreno saučešće i želim vam brz oporavak. Zvuk valova uvijek je lijepo čuti, jer posebno opušta, pogotovo nas Slavonce koji nemo priliku često ih čuti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Primi moju sućut, teško je kad izgubiš roditelje i ne postoje riječi utjehe :(

    OdgovoriIzbriši
  4. Moje iskreno saučešće i znam da ti nije lako, ali se živeti mora. Naše mame će uvek biti sa nama, u našim srcima i dokle god živimo mi, živeće i uspomene na njih.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Zorice. U pravu si samo treba proteći neko vrijeme i naviknuti se da je to jednostavno tako..

      Izbriši
  5. Jako mi je zao 😔,nedostajace ti uvijek,no zivot tech dalje,razmisljaj o svojoj porodici,treba just te

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga Snježana,
    Primite moje saučešće. Drago mi je da si se vratila pisanju bloga,a tebi i tvojima želim sve najbolje.

    OdgovoriIzbriši