29. lipnja 2009.

FBI rukavice - Maslinka

Ovog mjeseca u sklopu igre FBI rukavice koju je pokrenula mamajac istraživali smo Maslinkin blog.

Običaj mi je na početku mjeseca blog koji je pod istragom pregledati potpuno cijeli pa sam tako i ovog puta. No, kad sam otvorila Maslinkin blog shvatila sam da je to blog zdrave hrane, hm, što sada, kako to mojima servirati, bit će jako teško..

U veliki broj recepata moram ubrojati i jako puno isprobanih jer je upravo Maslinka svakog mjeseca najvrijednija u isprobavanju tako da sam ipak iz mnoštva nešto izdvojila i za sebe :) Moram još napomenuti da ima i prekrasne slike tako da mi je bila uživancija pregledati cijeli blog :)

Kako sam se početkom mjeseca zabavljala oko izrade sladoleda i uživanja u njemu, dani su prolazili i stigo kraj mjeseca, a ja ništa nisam isprobala!! Ali to se nije smjelo dogoditi, jer ne bi bilo fer prema najvrijednijoj degustatorici pa sam brzinski odabrala dva recepta koja mislim da nisu na blogu nego među starijim receptima na coolinarici.

Prvo da predstavim Punjeni krumpir koji mi se jako svidio zbog super okusa, jednostavne pripreme i dekorativnog izgleda.



U odnosu na original recept jedinu razliku sam napravila (samo zato što nisam imala previše vremena) je to da ga nisam prethodno kuhala, nego sam ga prepolovila, izdubila i napunila pancetom, sirom te mješavinom češnjaka i peršina. Topivi sir sam stavila umijesto kajmaka zato što sam njega imala u hladnjaku.



U žurbi mi se kao i s tnovinim krumpirom dogodilo da sam zaboravila posoliti ali na kraju mu soli uopće nije bilo ni potrebno, bio je fantastičan i svima se svidio :)



Drugi recept koji sam isprobala je "Rustični krumpiri" koji nam se isto tako jako svidio, posebno me dojmilo to što sam zadnjih par dana više koristila maslinovo ulje i što sam uvjerena da ću ga i dalje puno više koristiti :)



U odnosu na original recept učinila sam isto što i sa punjenim krumpirom, a to je da ga nisam prethodno kuhala.



Ova dva recepta radila sam za isti ručak. U vatrostalnu zdjelu sam stavila rustični krumpir, a u poklopac te iste zdele sam stavila peči punjeni krumpir tako da su mi oba zajedno stala u pećnicu i dok sam pripremila i spohala meso, krumpiri su bili gotovi nakon cca 50 minuta.



Između svega, moram spomenuti i ovdje staviti nekoliko linkova na korisne postove o zdravlju koje sam našla kod Maslinke:

Prvi je PMS - mislim da upravo od ovog posta pratim Maslinkin blog :), bogat je savjetima :)

Drugi je Natrijum i kalijum - post koji je jako koristan posebno za one koji boluju od visokog tlaka ili imaju problema sa prekomjernom težinom, odnosno za zdravlje općenito :)

Treči je Kiselost i baznost

Nadam se da ću u popravnom roku tijekom ljeta isprobati još neki recept bilo Maslinkin ili neki od onih koje je isprobala i preporučila nam, te objaviti nastavak ovog posta :)

Broj komentara: 10:

  1. Maestra Masatera! This is beautiful!
    XO

    OdgovoriIzbriši
  2. Very delicious! So colorful and beauty pics! Kisses my dear!

    OdgovoriIzbriši
  3. Maslinka ima super recepte, ideje i slike. A krumpir i ja radim na slican nacin tako da se slazem da je jako ukusan.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super ti je sve ispalo i slažem se da su Maslinkini postovi sa savjetima više nego korisni! ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. ti si imala pravi krumpir dan! sve ti je divno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Fantasticno i vrlo primamljivo.....

    OdgovoriIzbriši
  7. I tko to još kaže da je krumpir hrana za siromašne?! Mislim da bi i najizbirljiviji kraljevi rado ovo pojeli! Evo ti jedna zaslužena nagradica
    http://sandrine-x.blogspot.com/2009/06/melenica.html

    OdgovoriIzbriši