22. rujna 2009.

Čokoldani muffini sa srcem od kokosa by irena23

Maknimo se na kratko od mojih recepata i Australskih delicija :)

Evo jednog brzog i ekonomičnog recepta jedne meni drage osobe sa Dalmatinskih otoka.

Jučerašnja najava neplaniranih gostiju podsjetila me na muffine irene23 koji su davno dodani u moje omiljene recepte i čekali svoj red za isprobavanje.



Kad pogledate ovaj griz, bit će vam jasno zašto su mi se svidjeli, sočni su i idući dan, a da li će i koliko dana još izdržati, javim vam naknadno ;)



Sastojci

Čokoladni dio:
28 dag brašna
1 prašak za pecivo
1/2 cajne žlice sode bikarbone
4 jušne žlice kakaa
1 jaje
14 dag smedeg šecera
8 dag omekšalog maslaca
3 dcl tekuceg jogurta

Srce muffina:
15 dag mliječnog namaza dukatela
10 dag kokosa
2 jušne žlice šecera u prahu
1 vanilin šecer

za vrh muffina:
100 g cokolade za kuhanje
2 žlice mlijeka
8 dag maslaca
kokos
cokoladne mrvice



Priprema

Prvo pripremiti fil za srce muffina: dobro mikserom izmiješati mliječni namaz, šecer u prahu , vanilin šecer i kokosovo brašna, pa od ove smjese napraviti 24 loptice.

U jednoj posudi izmiješati brašno, kakao, prašak za pecivo i sodu bikarbonu.

U drugoj zdjeli zajedno umutiti: jaja, smedi šecer, maslac i tekuci jogurt, te postepeno dodati smjesu od brašna.

U kalupe od muffina staviti košarice, napuniti polovicom tamne kreme, zatim u sredinu svake košarice utisnuti pripremljenu bijelu kuglicu te prekriti dijelom tamne kreme.



Peći ih 25 minuta na 180 st. C.

Dok se ohlade, napraviti čokoladnu glazuru. Vrh svakog muffina uroniti u čokoladnu glazuru, ostaviti da se malo stegne pa posuti mješavinom kokosa i čokoladnih mrvica.

U original receptu možete vidjeti slike postupka.



Irena23 je savjetovala da se muffini ostave u papirnatim košaricama, što se pokazalo ispravno jer se tako muffini ne suše i ostaju vlažni i socniji i idući dan.

24 komentara:

  1. Sono meravigliosi questi muffins!

    OdgovoriIzbriši
  2. Volim sve gde ima kokosa...verujem da je ovo fenomenalno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Savrešeno, izgleda fino..kokos obožavam!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zvuči mi fenomenalno pogotovo zbog kokosa!

    OdgovoriIzbriši
  5. ajme kako su ti lijepi, perfektno napravljeni!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. podsjecaju me na cupavce,a to volim !!!:))

    OdgovoriIzbriši
  7. izgledaju vrlo interesantno,bas mi se dopadaju!

    OdgovoriIzbriši
  8. kokos i čokolada i još umočeno u čokoladu i kokos.. stvarno za prste polizati

    OdgovoriIzbriši
  9. Koja genijalna ideja! Izvrsno izgledaju, a presjek me oduševio. I ja sam ljubitelj kombinacije kokosa i čokolade! :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Prekrasni sa draga moja! Kisses!

    OdgovoriIzbriši
  11. molto, molto bello il tuo blog e le tue preparazioni...unico problema il traduttore!!!

    very very beautiful your blog

    OdgovoriIzbriši
  12. Isprobano!!!! :) Izgled jako lijep ali su mi presuhe i mrvi se bijeli dio sa kokosom...neznam da li je tako trebalo ispasti ili sam ja pogrijesila u necemu.....!!!!

    OdgovoriIzbriši
  13. Radila sam ih davno ali koliko se sjećam bili su nam fini. Bijeli dio može ovisiti o vrsti sira.

    OdgovoriIzbriši
  14. STA JE OVO *dukatela* ? ako mi moze neko objasniti ...Hvala unaprijed...

    OdgovoriIzbriši
  15. Moze li mi neko reci sta je to dukatela???? Hvala unaprijed..

    OdgovoriIzbriši
  16. jako lijepo izgledaju, volim kokos, moram isprobati avaj recept!

    OdgovoriIzbriši
  17. Naj bolji mafin recept koji sam do sada isprobala.Mafinsi su i sutra dan mekani i socni .Ukucanima su se tolko dopali da sam ih u nedelju dana cak tri puta pravila! Hvala

    OdgovoriIzbriši
  18. Mogu li umjesto Dukatele koristiti Philadelphia namaz ili neki sir? Hvala

    OdgovoriIzbriši