1. rujna 2009.

100-ti post - awards - nagrade !

Na bloggeru sam od travnja 2007.g. sa sasvim drugim temama ne vezanim za kuhanje, a od januara ove godine krenula sam sa receptima i obrisala stare teme. Bilježnicu sa receptima imam pokapanu, blijedu, poderanu i ovo je bila prilika upisati sve recepte na jedno mjesto, dostupne meni, jednog dana djeci te svima koji u nju provire :)

Da mi je netko rekao da ću stići do stotog posta, rekla bi da, možda za godinu - dvije :) Eto kako nisam znala kojim da receptom obilježim jubilarni post, odlučila sam to učiniti podijelom nekih od dobivenih nagrada dragim blogerkama sa kojima se družim osam mjeseci i uživam u tome. Hvala vam drage moje za vaše predivne blogove, komentare pa i za one brzinske poglede na moj blog kako znam i ja učiniti na vaš :)

Neke nagrade imam već dugo i ne sjećam se točno koji broj trebam istih i podijeliti pa se unaprijed ispričavam ako negdje nekog preskočim, slobodno mi se požalite, dodat ćemo još neku :)



Prvo ću podijeliti nagradu koju sam dobila od Marie



Dodijeljujem ju sljedećim blogovima:

- dvi ribe, dva kumpira

- Astal-Kuhinja Moje Ravnice

- Sweet Corner

- Chocolate dust

- Cooks and bakes

- Dalmacija down under

- Sweet Sensation

- My cooking creations

- Minjina kuhinjica

- Voće i povrće



Sljedeću nagradu koju sam dobila od DONNE-K dodijeljujem:



Dodijeljujem ju sljedećim blogovima:

- dvi ribe, dva kumpira

- Delicious for kid's

- Sweet Corner

- Cooks and bakes

- Dalmacija down under

- Sweet Sensation

- My cooking creations

- Minjina kuhinjica

- maslinka

- NINA'S RECIPES



Nagradu koju sam dobila od Sandrine dodijeljujem sljedećim blogovima:



- NINA'S RECIPES

- Cooks and bakes

- Dalmacija down under

- Sweet Sensation

- My cooking creations



Nagradu koju sam dobila od Marie dodijeljujem:



- maslinka

- Jacktels Kochbuch

- In search for inspiration

- Cooketa

- dvi ribe, dva kumpira

- Cooks and bakes

- palachinka



Nagradu koju sam dobila od Marie dodijeljujem:



- Delizie del piatto

- NLO

- palachinka

- vrtaljica

- Nina's Recipes

- U mojoj kuhinji 2

- A Colmeia da Abelha

- Jubistacha

- La Dalmatia Gourmande

- Da mi je nešto slatko

- My cooking creations

- Sandrine's: Miris moje kuhinje



Nagradu koju sam dobila od Marie dodijeljujem:



- Sweet Corner

- Chocolate dust

- Cooks and bakes

- Sweet Sensation

- Astal-Kuhinja Moje Ravnice

- KiNetov kuhar

- Delicious for kid's

- Just good food

- Sandrine's: Miris moje kuhinje

- Knjiga recepata by Nina


Trudila sam se obuhvatiti sve drage blogove, vjerovatno ću nakon objave posta vidjeti da sam nekog preskočila ali ne i namjerno pa će taj imati više sreće neki drugi put :)

Podsjećam još jednom da se potražite među nagrađenima jer su neki dobili više od jedne nagrade te pravilo da preuzmite nagradu, stavite na svoj blog sa linkom na ovaj post i proslijedite dalje.

Na kraju ovu Nagradu koju sam dobila od Marie



dodijeljujem upravo Mariji u znak zahvalnosti za sve dodijeljene nagrade i redovito posjećivanje bloga, a posebno zato što je maknula sve prepreke u komunikaciji te me često i nasmije :)

Ujedno ovu nagradu kao znak pažnje dodijeljujem svima onima koji ovdje redovito zalaze iako nemaju svoje blogove.

Svima puno pozdrava!! Grlim vas i ljubim !!

Broj komentara: 12:

  1. čestitam na 100-tom postu, vrijeme brzo prolazi... želim ti još toliko i puno puno više... puno hvala što si mi dodijelila nagradu :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Grazie per il premio e complimenti per il dolce che hai sotto è una meraviglia.

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow pa ti si stvarno dugo u blogerskim vodama! Čestitam ti i samo ovako dalje nastavi, naravno od srca zahvaljujem i na nagradi! ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Compliments for your 100th post. I wish you to celebrate your 500th post until end of the year, because your recipes are so tasty and I always read them with real interest and admiration! Take my big friendly hug I'm so happy to find a friend like you and I hope some day we meet somewhere in the middle! Thanks for sharing your awards. Kisses!

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala svima!
    Maria tko zna što vrijeme nosi, možda se i negdje sretnemo :)
    Andrea, ono prije više niti ne računam, bilo je vezano za financije i sve sam obrisala, početak ovog bloga je nešto sasvim drugo, ovo je uživancija :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Velika hvala na nagradi. Čestitke na 100 - tom postu i želim ti još puno, puno novih postova!

    OdgovoriIzbriši
  7. evo i mene konacno!! kao prvo cestitke na stotki, zelim to jos puno, puno postova s predivnim receptima i naravno, hvala ti puno za nagradice!

    OdgovoriIzbriši
  8. Čestitam na 100-tom postu ! Da dočekamo i 1000-ti :))
    Hvala što si mislila na mene,ljubac :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala draga moja.
    Nagrade sam pokupila sa zadovoljstvom ;))
    nedavno kada sam mijenjala izgled svog bloga pogubila sam svoje nagradice, a sada mi je to veliki posao da pronadjem tko mi je sto dao.
    Hvala velika i pisi, pisi, samo nam pisi ;))

    OdgovoriIzbriši
  10. čestitke na stotom postu i, naravno, veliko hvala na nagradama :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Čestitam:) Želim ti još puno receptića na blogu, jako im se veselim:)
    Čestitam ti i na svim dobivenim nagradama i zahvaljujem ti što si se sjetila mene i dodijelila mi nagradu:)

    OdgovoriIzbriši