4. ožujka 2009.

Puslice

Ponekad nam radeći slastice ostanu bjelanci. Evo kako sam ja iskoristila tri bjelanca.



7 dag kristal šećera na 1 bjelanjak

Ja sam radila dvije tepsije puslica od 3 bjelanca i 20 dag šećera.

U bjelanjke se stavi prstohvat soli, miksa se postepeno do največe brzine pa se u njih sipa šećer i miksa duuuugo sve dok se šećer ne otopi. Ja sam miksala 25 minuta. Od te smjese se špricom rade puslice koje sušimo na 100 st.C cca sat vremena.

Broj komentara: 11:

  1. svaka cast, ispale su ti predivno! meni nikad ne ispadnu kako treba a probala sam na razne nacine..e sad, mozda nisam mutila 25 minuta :-))))) probat ci u tako!
    hvala, pozdrav, BiserkO

    OdgovoriIzbriši
  2. predivno su ti ispale ja sam ih jednom pravila i nisam imala baš neka pozitivna iskustva. sljedeći put ako ih budem pravila držat ću se tvojih savjeta:)
    pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  3. predivno su ti ispale, ja sam ih jednom radila ali nisam imala baš neko pozitivno iskustvo. sljedeći put, ako ih budem pravila ću se držati tvojih savjeta:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala drage moje :)
    Rijetko radim puslice, ostavim bjelance u hladnjaku pa prođe par dana i bacim. Malo je dosadno tako dugo miksati, a i mikser se bio pregrijao..

    OdgovoriIzbriši
  5. ako se miksa na pari onda treba samo par minuta da se secer otopi i ne treba tako dugo miksati.

    OdgovoriIzbriši
  6. Umjesto običnog šećera, možete koristiti šećer u prahu pa nećete morati dugo miješati...

    OdgovoriIzbriši
  7. da, prijedlog sa šećerom u prahu je vrlo koristan, isprobano!

    OdgovoriIzbriši
  8. treba dodavati secer postepeno onda se bolje i krace muti.ja umutim prvo belanca i kad su cvrsta dodajem secer polako i mutim....:)

    OdgovoriIzbriši