3. ožujka 2009.

Voćna salata

Gledam već nekoliko dana punu zdjelu naranči i mislim se djeci su dosadile, danima su ih tamanili i sad se valjda zasitili. Stajanjem, kora postaje mekša, bio je tu i jedan limun i par jabuka. Dodala sam danas dvije banane i sjetila se kako smo u nekadašnjem sustavu u osnovnoj školi, mislim u osmom razredu, imali predmet "domaćinstvo".

Bila je subota, ja sam trebala ići u Dubrovnik ali kako nebi izostala sa nastave koju smo baš tu subotu imali i tko zna kakvo gradivo nas čeka, ti su se subotnji sati domaćinstva sveli na pravljenje voćne salate. Donjeli smo svatko po neko voće, bilo je jabuka, naranči, banana, limun i šećer. Očistili, narezali, izmiješali, isprobali i eto ja propustila put u Dubrovnik radi najobičnije voćne salate :)


Danas sam napravila reprizu tog sata :)
Iskoristila:
2 naranče
2 veće jabuke
2 banane
2 kivija
1 limun - sok (koru sam naribala, iskoristit ću ju za buhtle)
5 velikih žlica šećera
1 velika žlica ruma
Prvo sam naribala koricu od limuna, ako ju ne iskoristim večeras, stavit ću u led. Odmah sam ocijedila limun kako bi mi sok bio spreman za jabuke i banane.
Očistila prvo naranče jer one ne oksidiraju, zatim jabuke, nakapala malo limuna po jabukama i na kraju sam odrezala banane te prelila preostalim limunovim sokom. Dodala žlicu ruma, šećer i dobro promiješala. Voćna salata je gotova.

Poželjno je da prije konzumacije odleži barem sat-dva u hladnjaku. Može ju se servirati samu, sa šlagom, sladoledom, u košaricama od lisnatog tijesta ili već po vašoj želji. Naravno voće može biti bilo koje vrste, već prema želji ili raspoloživosti.

Broj komentara: 5:

  1. Eh draga moja, nagradjena si u mom postu Awards!!! Uzmi ili obe nagrade ili samo jednu, ako zelis! :) Pozz!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ahhh, salatica :) Ubila si me veceras sa njom, a kuci kao za inat nicega nemam!!!!
    kisss

    OdgovoriIzbriši
  3. obožavam voćne salate, dosad nisam stavljala rum (sve ostalo jesam) pa ću probati sljedeći put da stavim

    OdgovoriIzbriši