26. ožujka 2009.

Frančeške (uvezane kiflice)

Planirala sam ih nazvati uvezane kiflice, ali kad sam prvi put radila ove kiflice muž me pitao – Ča to delaš? Frančeške? I tako su ipak ostale Frnačeške :). Zašto uvezane? Zato što se slažu jedna blizu druge. Kako se obitelj širila i djeca rasla, bila je malo jedna tepsija kiflica pa sam ih približila kako bi bilo dovoljno za sve te da se ispeku u jednoj turi :) (radi uštede struje i naravno da ne perem dvije tepsije)




Sastojci

Tijesto
80 dag glatkog brašna
4 dag svježeg kvasca
prstohvat soli
2 dl mlakog mlijeka
5 jušnih žlica šecera
5 dag otopljenog margarina
2 žlice kiselog vrhnja
korica od pola limuna
1 jaje
1 žutanjak
4 dl mlake vode

Ostalo
miješana marmelada
podravka
1 žutanjak
2 jušne žlice vode

Priprema

U posudu staviti brašno, dodati uzašli kvasac i ostale sastojke za tijesto. Dugo ga mijesiti rukama ili miješati spiralnim nastavcima miksera. Glatko tijesto odrezati na pet komada i ostaviti da stoji pokriveno na toplom mjestu 40-tak minuta da se digne.

Pobrašniti radnu površinu pa na njoj svaki od pet komada razvaljati u krug debljine pola centimetra. Krugove rezati na 5-6 trokuta (ovisno o širini kruga) pa na svaki širi kraj staviti žlicicu marmelade i zamotati u kiflu tako da se prvo malo približe krajevi i stisnu oko marmelade pa onda zarola do kraja.



Tepsiju obložiti papirom za pecenje. Zamotane kifle stavljati u tepsiju jednu blizu druge. Tako potrošiti svih 5 komada tijesta.



Upaliti pecnicu na 200 st.C, kiflice ostaviti par minuta da se dižu pa kad je pecnica zagrijana premazati krajeve kiflica vodom a sredinu žumanjcem izmiješanim sa 2 žlice vode.



Peci dok ne dobiju lijepu zlatnu boju, cca 20 minuta.

Broj komentara: 9:

  1. Savršene su,mogu misliti i kako su ukusne!

    OdgovoriIzbriši
  2. joj tak bi sad jenu, predivne su!

    OdgovoriIzbriši
  3. predivne su stavrno, ljepse ne vidjeh...

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala svima na pohvalama !
    Mi ih kući svi obožavamo, nadam se da će se i vama svidjeti ako ih isprobate :)

    OdgovoriIzbriši
  5. mmm, presjek mi izgleda kao buhtle...predobro izgledaju :)

    OdgovoriIzbriši
  6. ovo sam ti vidjela na stranici Coolinarike, odlicno izgledaju, bas prekrasno mekano :))
    A ja danas cijeli dan na vocu :(:(:(

    OdgovoriIzbriši
  7. Napravila sam ih, preeeelijepe su!

    OdgovoriIzbriši
  8. danas sam ih pravila prvi put predobre

    OdgovoriIzbriši